Ignore mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
martijndoes

Ignore mod

Bericht door martijndoes » 01 dec 2004, 17:27

Ik heb een forum en daar heb ik de ignore mod al zonder problemen geinstalleerd. Alleen nu probeer ik t op een ander forum te installeren (versie 2.0.10 ander is 2.0.8) en krijg ik allemaal foutjes.

Ik kan bijvoorbeeld geen users verwijderen uit de ignore list dan krijg ik deze fout:

Could not delete user from ignore table

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND user_id = 2' at line 4

DELETE FROM phpbb_ignore WHERE user_ignore = AND user_id = 2

Line : 88
File : /home/jazz/public_html/NEW/phpBB2/ignore.php

fout lijkt dus in ignore.php te zitten maar daar heb ik dus helemaal niks in veranderd aangezien die file bij de mod zelf zat.

ook krijg je click here te view users post en als je dan op here klikt krijg je de post niet te zien.

iemand die iets weet?

martijndoes

Bericht door martijndoes » 01 dec 2004, 19:25

ok dat mensen van de ignore list afhalen is nu gelukt. Op een ander forum vond ik de volgende oplossing:

Code: Selecteer alles

# 
# OPEN 
# 
ignore.php 

# 
# FIND 
# 
   $ignore_topic = ( isset($HTTP_POST_VARS['topic']) ) ? $HTTP_POST_VARS['topic'] : $HTTP_GET_VARS['topic']; 
} 

# 
# AFTER, ADD 
# 
$ignore_id = ( isset($HTTP_POST_VARS['ignore_id']) ) ? intval($HTTP_POST_VARS['ignore_id']) : ( ( isset($HTTP_GET_VARS['ignore_id']) ) ? intval($HTTP_GET_VARS['ignore_id']) : 0 );
dit werkte goed.

Nu hou ik alleen nog dat probleem dat als ik op here klik de post niet geshowed wordt...hij reload de page maar er blijft staan click here to view this post

martijndoes

Bericht door martijndoes » 01 dec 2004, 20:03

heb nog een beetje in de code zitten kijken en heb zo'n idee dat de fout ergens in deze regel moet zitten

Code: Selecteer alles

$message = $lang['Post_user_ignored'] . ' ' . sprintf($lang['Click_view_ignore'], '<a href="' . append_sid("viewtopic.$phpEx?p=" . $postrow[$i]['post_id'] . "&bypass=" . $postrow[$i]['post_id'] . "#" . $postrow[$i]['post_id']) . '">', '</a>');

dit is een deel dat ik moest toevoegen in viewtopic.php

martijndoes

Bericht door martijndoes » 02 dec 2004, 19:45

echt niemand die me kan helpen dan? iemand met verstand van php die een fout ziet in bovenstaande regel?

Gesloten