Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

we hebben het al vaker erover gehad maar ik heb het over e-mails met html.
eerst gebruikte ik geowon echt html maar dat vangen sommige e-mail boxen niet goed. ik merk dat bij een e-mail box die het niet goed vangt sommige html e-mails van andere sites wle goed ontvangt daar gebruiken ze ook alleen plaatjes en links. Is daar dan iets apparts voor hoe je dat moet sturen?
eerst gebruikte ik geowon echt html maar dat vangen sommige e-mail boxen niet goed. ik merk dat bij een e-mail box die het niet goed vangt sommige html e-mails van andere sites wle goed ontvangt daar gebruiken ze ook alleen plaatjes en links. Is daar dan iets apparts voor hoe je dat moet sturen?
ik had een keer in het html document van de e-mail gewoon eerst allemaal html gebruikt in sommige e-mail boxen werkte het wel maar in andere nie. maar sommige sites die kunnen ook goede e-mail naar (voor mijn ervaring) slechte e-mail boxen dus.
Bijvoorbeeld gmail kon niet mijn html e-mail ontvangen maar van sommige andere sites komen er nu op elk plaatje allemaal kruisjes te staan en dna kan je klikken op geef de plaatjes weer en dan geeft die alle plaatjes weer en de links gefet die ook altijd weer.
Bijvoorbeeld gmail kon niet mijn html e-mail ontvangen maar van sommige andere sites komen er nu op elk plaatje allemaal kruisjes te staan en dna kan je klikken op geef de plaatjes weer en dan geeft die alle plaatjes weer en de links gefet die ook altijd weer.
- superman5000
- Contacteer:
True,Spambot schreef:Er is een manier om de mail zowel als HTML en als text te verzenden, mosymuis gaf er een keer een linkje van..
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=119330#119330
als ik het een beetje begrijp moet je dit:
Toevoegen omzodat die html kan versturen?
Code: Selecteer alles
Content-Type: multipart/alternative;