Custom avatar alleen voor moderators en administrators
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Custom avatar alleen voor moderators en administrators
Hi,
ik heb een vraagje. Bestaat er een MOD voor dat moderators en administrators een custom avatar kunnen krijgen? Om mijn vraag even duidelijker te laten maken geef ik een voorbeeld:
Stel ik heb een gallery met allerlei plaatjes, waar de members allemaal 1tje van kunnen kiezen. Maar om moderators en administrators (en zelfs sommige leden met een speciale rank) speciaal te maken, wil ik voor hun een custom avatar gallery-achtig maken. Alleen de gewone members mogen hier dus geen toegang tot krijgen en alleen diegene die de avatar wilt hebben kan alleen die aanvinken.
Ik zat te denken aan een avatar gallery database buiten je PHP, maar dat lukt bij mij niet echt.
Misschien kan het ook zijn dat alleen administrators voor zichzelf, moderators en de speciale leden de custom avatars kunnen wijzigen.
Ik hoop dat ik mezelf duidelijk hebt gemaakt.
Alvast bedankt!
Clement
ik heb een vraagje. Bestaat er een MOD voor dat moderators en administrators een custom avatar kunnen krijgen? Om mijn vraag even duidelijker te laten maken geef ik een voorbeeld:
Stel ik heb een gallery met allerlei plaatjes, waar de members allemaal 1tje van kunnen kiezen. Maar om moderators en administrators (en zelfs sommige leden met een speciale rank) speciaal te maken, wil ik voor hun een custom avatar gallery-achtig maken. Alleen de gewone members mogen hier dus geen toegang tot krijgen en alleen diegene die de avatar wilt hebben kan alleen die aanvinken.
Ik zat te denken aan een avatar gallery database buiten je PHP, maar dat lukt bij mij niet echt.
Misschien kan het ook zijn dat alleen administrators voor zichzelf, moderators en de speciale leden de custom avatars kunnen wijzigen.
Ik hoop dat ik mezelf duidelijk hebt gemaakt.
Alvast bedankt!
Clement
Open
admin/admin_users.php
Vind
Vervang met
Open
includes/usercp_register.php
Vind
Vervang met
Vind
Vervang met
admin/admin_users.php
Vind
Code: Selecteer alles
if( $board_config['allow_avatar_remote'] == TRUE )
if( $board_config['allow_avatar_remote'] == TRUE || $this_userdata['user_level'] > USER )
includes/usercp_register.php
Vind
else if ( $user_avatar_remoteurl != '' && $board_config['allow_avatar_remote'] )
else if ( $user_avatar_remoteurl != '' && ($board_config['allow_avatar_remote'] || $userdata['user_level'] > USER) )
if ( $board_config['allow_avatar_remote'] )
if ( $board_config['allow_avatar_remote'] || $userdata['user_level'] > USER )
> USER
== ADMIN
Thanks mosymuis!
Nog 1 vraagje
Is deze code ook te combineren met de code uit deze topic: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=792 ... ght=avatar
Alvast bedankt!
Nog 1 vraagje

Is deze code ook te combineren met de code uit deze topic: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=792 ... ght=avatar
Alvast bedankt!
De code uit dat topic mag je negeren, een vernieuwde en verbeterde versie heb ik uitgebracht als mod. Na deze geinstalleerd te hebben pas je dit nog aan in usercp_register:
Vind
Vervang met
Vind
if ( ($board_config['avatar_posts'] <= $userdata['user_posts'] || $userdata['user_level'] == ADMIN) && $board_config['allow_avatar_remote'] )
if ( ($board_config['avatar_posts'] <= $userdata['user_posts'] || $userdata['user_level'] == ADMIN) && ($board_config['allow_avatar_remote'] || $userdata['user_level'] > USER) )