Partyflock

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nick_zw

Partyflock

Bericht door nick_zw » 16 nov 2004, 21:42

Ik ben opzoek naar een mod waarin feesten kunnen worden toegevoegd en waarop leden zich kunnen inschrijven, hetzelfde soort systeem als bij partyflock. Zodat er dus op de profielpagina verschijnt waar het lid is geweest (partyarchief) en waar hij nog naar toe gaat (agenda) bestaat zoiets voor phpbb of is er misschien een ander script, die niet perse voor phpbb is, maar die je er makkelijk in kunt verwerken.

Verder ben ik nog op zoek naar een cu2 profiel mod zodat gebruikers hun eigen cu2pagina in hun profiel kunnen maken.

Ook zoek ik een mod zodat gebruikers een eigen gastenboek in hun profiel kunnen hebben.

Ik hoop dat dit niet teveel is gevraagd, en zal degene die mij kan helpen zeer dankbaar zijn. :thumb:

Bee

Bericht door Bee » 17 nov 2004, 15:15

Eens even kijken: Voor zoekopdracht 1:

Meeting Hack: http://www.phpbbhacks.com/download/3343

Voor zoekopdracht 2:

Nickpage mod: http://www.phpbb2.de/dload.php?action=file&file_id=180

Zo, zetje in de rug gegeven. Nummer 3 kan ik zo snel niet vinden, maar via de link in mijn sig kan je snel een heleboel sites vinden die mods bieden ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

nick_zw

Bericht door nick_zw » 17 nov 2004, 20:41

Alvast bedankt voor de mods.

Ik heb nu de meetingmod ingevoerd. Is daar ook iets (een mod) voor dat je in het profiel van een gebruiker kunt zien voor welke meeting(s) deze gebruiker staat ingeschreven?

Hessels

Bericht door Hessels » 19 nov 2004, 14:58

nick_zw schreef:Alvast bedankt voor de mods.

Ik heb nu de meetingmod ingevoerd. Is daar ook iets (een mod) voor dat je in het profiel van een gebruiker kunt zien voor welke meeting(s) deze gebruiker staat ingeschreven?
Voor de Cu2 en gatenboek moet je even op danny zijn naam zoeken :D 'HardKnox'

Gesloten