Keep unread flags probleem!

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bartjuuuh

Keep unread flags probleem!

Bericht door Bartjuuuh » 20 sep 2004, 21:26

Hallo!

Omdat iedereen me vroeg om een dergelijke optie, hebbik keep unread flags geinstalleerd. Dit werkt op zich prima, en krijg veel positief commentaar, alleen zijn er een paar (denk ik) kleine probleempjes. PHP is echter niet mijn sterkste kant, dus stel uik de vraag hier maar..

Elke keer als ik de knop "Posts since last visit" aanklik, krijg ik de melding: "No topics or posts met your search criteria", zelfs als ik zeker weet dat er nieuwe postszijn ! De normale search-functie werkt wel prima..

Daarnaast krijg ik een error als ik klik in het profile op "view all posts from ...".

Ik heb alles gecontroleerd en volgens mij is de installatie helemaal perfect gebeurd. Ik heb delen 1,2, en 5 geinstalleerd, dus gebruik de database in plaats van cookies om de ongelezen berichten te onthouden...

Waarschijnlijk is er dus een verkeerde verwijzing bij de functies die een foutmelding geven.....

Mensen beginnen te klagen, dus kan iemand mij misschien helpen???

search.php:

http://www.geocities.com/bartsjunkmailbox/search.php

Gesloten