achtergrond staat vast!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

achtergrond staat vast!
Wt iemand hoe je dit moet doen!
Ik wil graag dat men achtergrond(foto's die je kan kiezen in je profiel!)
Vast zijn en dat het thema er mooi overgaat
Hoe kan dit?
Ik wil graag dat men achtergrond(foto's die je kan kiezen in je profiel!)
Hoe kan dit?
Re: achtergrond staat vast!
Origineel bezig!ffreestuff schreef:Ik wil graag dat men achtergrond(foto's die je kan kiezen in je profiel!)

Maar sochtens om 10 uur zijn de meeste winkels wel open.ffreestuff schreef:jij moet me niet zeggen wat ik moet doen
Ik doe avondschool op men schooltje us ik ben maar rond 22 uur thuis van school
En zijn er dan nog winkels open voor men toetsenbord te herstellen?
NEEN DACHT IK OOK NIET
EN wat dan nog de backspace knop zal het wel doen.

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik vind t ook erg irritant, veel typfouten in een post, ik bedoel ik zal niet gaan zeuren om gramatica fouten die ik zelf ook niet snap.... maar sommige mensen gaan er egt te ver in!cartoontje schreef:Ik bedoelde ermee dat veel mensen, waaronder ook ik, zich storen aan het typgedrag. Op een gegeven moment kan het zijn dat mensen die topics links laten liggen, omdat ze het probleem toch niet echt snappen of er veel moeite voor moeten doen...

//edit: bij typo's van mezelf probeer ik deze er zoveel mogelijk uit te editen! :thumb:
Grappig, toch zie ik in deze tekst regelmatig één a staan... Koop alsjeblieft een nieuw toetsenbord, ik weet niet wat je ermee gedaan hebt, maar het klinkt als erg kapoet...ffreestuff schreef:ten eerste kan ik der echt niet veel aan doen zelfs men backspace is ook half stuk
De fout zit zo als ik bv op de a duw komt hij er 2 maal en als ik op men backspace duw gaan er 2 a's weg dus het spijt me zeer

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Het kan mij bar weinig schelen waar het door komt, ik vind een kapot toetsenbord een erg vreemd en simpel excuus. Je bent verantwoordelijk voor je eigen berichten, als die in niveau dalen door defecte hardware moet je er zelf maar voor zorgen dat het snel verholpen wordt zonder dat wij ons er aan storen.
-
- Contacteer:
"Afkraken", bedoelt hij.
Het kan zijn dat je je persoonlijk aangevallen voelt, echter je hebt het aan jezelf te danken. Het geeft je zeker niet het recht om me uit te schelden, probeer je toch alsjeblieft eens een beetje volwassen te gedragen.
Het is mijn taak als moderator om mensen zich aan de regels te laten houden, en dat is wat ik nu doe. Er staat duidelijk in omschreven dat we duidelijke taal verwachten op het forum. Ik ben ook lang niet de enige die dat waardeert hier. Het schijnt jou maar niet te lukken om allerlei verschillende redenen, en ik probeer het je op deze manier toch bij te brengen.ffreestuff schreef:zeg domme *beep* hollander wil jij me nu eingelijk volledig afbreken![]()
Ik doe erg men best om geen fouten te typen maar jij hebt altijd comentaar op me.
Goeie mod ben jij jij zou de mensen moeten helpen en ze niet afbreken
Het kan zijn dat je je persoonlijk aangevallen voelt, echter je hebt het aan jezelf te danken. Het geeft je zeker niet het recht om me uit te schelden, probeer je toch alsjeblieft eens een beetje volwassen te gedragen.