Is er nergens een plaats waar je mods voor phpbb2.0.8 kan vinden, is echt wel onhandig als je sommige bestande gewoon niet vind
Mods vs phpbb 2.0.8
					Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mods vs phpbb 2.0.8
Ik heb phpbb2.0.8 draaien. Maar als ik dus een mod wil installere is er soms een bestand dat die helemaal niet kan vinden. Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat ik 2.0.8 heb en de meeste mods gemaakt zijn voor lagere versies. Daarstrax wou ik een mod installere en dit was idd het geval...
Is er nergens een plaats waar je mods voor phpbb2.0.8 kan vinden, is echt wel onhandig als je sommige bestande gewoon niet vind

- superman5000
 - Contacteer:

heh... de bestanden moet je gewoon kunnen vinden hoor.
die zijn volgens mij al heel lang geen nieuwe bestanmden bij gekomen of weg gegaan.
het kan wel zijn dat je een regel niet vind maar dan moet je gewoon op een deel van die regel zoeken.
ik denk dat er niet special een site is die allemaal 2.08 MODS heeft,

die zijn volgens mij al heel lang geen nieuwe bestanmden bij gekomen of weg gegaan.
het kan wel zijn dat je een regel niet vind maar dan moet je gewoon op een deel van die regel zoeken.
ik denk dat er niet special een site is die allemaal 2.08 MODS heeft,
- [_M-A-R-K_]

Re: Mods vs phpbb 2.0.8
Het kan wel eens voorkomen, dat hij opeens een stuk niet meer kan vinden.Faktory schreef:Ik heb phpbb2.0.8 draaien. Maar als ik dus een mod wil installere is er soms een bestand dat die helemaal niet kan vinden. Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat ik 2.0.8 heb en de meeste mods gemaakt zijn voor lagere versies. Daarstrax wou ik een mod installere en dit was idd het geval...
Probeer dan een klein gedeelte ervan. En mocht het echt niet lukken moet je even kijken op de site van de auteur.
- superman5000
 - Contacteer:

Tussen 2.0.8 en 2.0.10 is heel weinig verschil, en zeker in de delen waar mods zich vaak nestelen. Mijn mods zijn qua versie sindsdien ook niet meer veranderd, dus de 2.0.10 mods werken perfect op 2.0.8. Toch raad ik je aan om up te graden, simpelweg vanwege de veiligheidsrisico's en de geringe moeite.Faktory schreef:Hoe doe je dat ? en is er veel verschil tss 8 en 10?
Dan heb je de 2.04-2.05 en 2.0.5-2.0.6 updates zeker nog niet gezien.Faktory schreef:Ok ben ff bekomen van mijn hartaanval, moet je die upgrade handmatig helemaal zelf doendie files zijn onoverzichtelijk en heel lang
Erop klikken om het te openen?Faktory schreef:en wat moet je met dat html document doen met dat explorer icoontje ?