soort FAQ systeempje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

soort FAQ systeempje
is er mischien ergens een mod om zelf een soort FAQ gebeuren te maken
zeg maar net zoiets als die blank template
- desert spider
Re: soort FAQ systeempje
Rico, als je het teveel moeite vind om het te zoeken.
Reply dan niet, niet iedereen heeft gelijk door dat er een site zoals phpbbhacks.com bestaat.
Maar wel het nodige even aanpassen maar het werkt het zelfde.
Reply dan niet, niet iedereen heeft gelijk door dat er een site zoals phpbbhacks.com bestaat.
Je kunt eigenlijk gewoon faq.php, faq_body.tpl en lang_faq.php kopieren.Montana schreef:is er mischien ergens een mod om zelf een soort FAQ gebeuren te maken

Maar wel het nodige even aanpassen maar het werkt het zelfde.
Ik vind het niet te veel moeite om voor iemand iets op te zoeken, maar gewoon eerst zelf wat ondernemen kan ook nooit kwaad....of wel?Stefkuh schreef:Rico, als je het teveel moeite vind om het te zoeken.
Guess who's back..
Het gaat erom dat je met "voortaan eerst zoeken!"-reply's niets toevoegt, geef dan ook gelijk de verlossende link als je zo'n reactie plaatst. Is die al gegeven? Reageer dan gewoon niet.Rico schreef:Ik vind het niet te veel moeite om voor iemand iets op te zoeken, maar gewoon eerst zelf wat ondernemen kan ook nooit kwaad....of wel?Stefkuh schreef:Rico, als je het teveel moeite vind om het te zoeken.
als ik wist waar ik moest zoeken zou ik dat wel doen maar ik ben nog niet zolang met die website/forum gedoe bezig dus weet nog niet alles gelijk te vinden heRico schreef:maar gewoon eerst zelf wat ondernemen kan ook nooit kwaad....of wel?

Ok sorry....zal het de volgende keer anders doenMontana schreef:als ik wist waar ik moest zoeken zou ik dat wel doen maar ik ben nog niet zolang met die website/forum gedoe bezig dus weet nog niet alles gelijk te vinden heRico schreef:maar gewoon eerst zelf wat ondernemen kan ook nooit kwaad....of wel?

Guess who's back..