Simpel vraagje: taal veranderen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Simpel vraagje: taal veranderen
Op het ezportal staat voor ieder nieuwsblok het woord "mededeling". Ik wil dit graag veranderen maar ik kan het niet terugvinden....
Weet iemand in welke file dit woord staat?

- WebSiteNet
- Contacteer:
Het woord mededeling wordt uit het standaard taal bestand gehaald waar het al in stond. Ze kan dit bewerken in portal_body.tpl:
Code: Selecteer alles
{L_ANNOUNCEMENT}
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dit is dat stukje uit portal_body.tpl. Wat moet ik dan precies vervangen? Ik dacht dat de vertaling hiervan uit lang_main.php werd gehaald maar in dit geval werkt dat dus blijkbaar anders. Ik heb dus geen flauw idee waarom dit nu opeens anders werkt....

<!-- END welcome_text -->
<!-- BEGIN fetchpost_row -->
<table width="100%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline">
<tr>
<td class="catHead" height="25"><span class="genmed"><b>{L_ANNOUNCEMENT}: <a href="{fetchpost_row.U_VIEWTOPIC}" class="topictitle">{fetchpost_row.TITLE}</b></span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row2" align="left"><span class="gensmall">{L_POSTED_BY}: {fetchpost_row.POSTER} @ {fetchpost_row.TIME}</span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">{fetchpost_row.TEXT}<br /><br />{fetchpost_row.OPEN}<a href="{fetchpost_row.U_READ_FULL}">{fetchpost_row.L_READ_FULL}</a>{fetchpost_row.CLOSE}</span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row3" height="24">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="2" align="left">
<tr>
<td><span class="gensmall">{fetchpost_row.L_COMMENT}: {fetchpost_row.REPLIES} | {fetchpost_row.L_VIEWS}: {fetchpost_row.VIEWS}</span></td>
</tr>
</table>
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het stukje dat je kan bewerken staat er gewoon in hoor!

{L_ANNOUNCEMENT}:
En dan? Maak ik van --> ?
Of enig ander woord? Hoe ik dat precies?
(ik voel me wel heel stom nu maar ik vraag eigenlijk naar de precieze code....kan iemand dat hier voor me neerzetten zodat ik het kan kopieren?)
{L_ANNOUNCEMENT}:
{mededeling}:
Of enig ander woord? Hoe ik dat precies?

(ik voel me wel heel stom nu maar ik vraag eigenlijk naar de precieze code....kan iemand dat hier voor me neerzetten zodat ik het kan kopieren?)
- WebSiteNet
- Contacteer:
Verander het maar in:
Als je in template bestanden dingen ziet staan van {} het een tekst van hoofd letters er tussen, komt dat niet op het scherm. phpBB vervangt dat met tekst.
Mededeling: