Ik zou het leuk vinden wanneer ik de volgende functies toe kan voegen aan mijn forum!
Wanneer een bepaald lid op vakantie gaat op langere tijd afwezig zal zijn hij in zijn profiel dmv een checkbox of switch kan aanvinken dat ie op vakantie is... wanneer het is aangevinkt komt er zowel als in de viewtopic als in het profiel een bepaald plaatje waaraan leden kunnen zien dat het lid er niet is!
Ik weet dat er een soortgelijke mod (absent user) bestaat maar dat vind ik te overdreven dat er gelijk geen pm's gestuurd kunnen worden....
misschien ook leuk dat er dan via het Admin config panel ingesteld kan worden dmv een link welk plaatje er getoond moet worden een plaatje van ongeveer 20 x 20 pixels zal het zijn
ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen....
uiteraard zal diegene bij mij in het krijt staan wanneer ik nog iets meer kennis van het "forummen" heb!
alvast bedankt
Frank
Vakantie mode
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Vakantie mode
Die optie kan je er natuurlijk zelf uithalen, om te beginnen met het negeren van deze stap;pinootje schreef:maar dat vind ik te overdreven dat er gelijk geen pm's gestuurd kunnen worden....
Code: Selecteer alles
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
privmsg.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
else
{
$error = TRUE;
$error_msg .= ( ( !empty($error_msg) ) ? '<br />' : '' ) . $lang['No_to_user'];
}
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
if ( $to_userdata['user_absence'] == TRUE && allow_send_to_absent() == FALSE )
{
$error = true;
$send_to_user = $to_username;
$absence_mode = create_absence_mode($to_userdata['user_absence_mode'], $pm_img, $pm, $email_img, $email, $to_username, 1);
$error_msg .= ( ( !empty($error_msg) ) ? '<br />' : '' ).sprintf($lang['User_absent'], $send_to_user, $absence_mode, $to_userdata['user_absence_text'], $send_to_user);
}