Aantal gebruikers online de laatste 24 uur

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 30 mar 2004, 21:58

Nymphy schreef:thnx DJ randaal :D

hij werkt nu :)

al weet ik wel bijgod niet waar de fout zat maar dat maakt niet uit :)
Geen Probleem, zoals gewoonlijk bij mij was het weer eens de nauwkeurigheid die mijn script vernaggelde!

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 01 apr 2004, 09:11

Ik wil het script gaan aanpassen zodat als je boven de naam van een bezoeker hangt, er een titel tevoorschijn komt met hoelaat ze online waren! Iemand zin om mee te helpen?
En zo is het!

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 01 apr 2004, 09:48

Wow, tis al gelukt, en dat ging simpeler dan verwacht!

Ga naar index.php of portal.php, waar je dan ook de Last Visited MOD hebt geinstalleerd.

Zoek de volgende regel:

Code: Selecteer alles

$users_today_list.=( $todayrow['user_allow_viewonline'])?' <a href="' . append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=" . $todayrow['user_id']) . '"' . $style_color .'>' . $todayrow['username'] . '</a>,' : (($userdata[user_level]==ADMIN) ? ' <a href="' . append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=" . $todayrow['user_id']) . '"' . $style_color .'><i>' . $todayrow['username'] . '</i></a>,' : '');
Vervang deze regel door:

Code: Selecteer alles

$users_today_list.=( $todayrow['user_allow_viewonline'])?' <a title="' . create_date($board_config['default_dateformat'], $todayrow['user_lastlogon'], $board_config['board_timezone']) . '" href="' . append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=" . $todayrow['user_id']) . '"' . $style_color .'>' . $todayrow['username'] . '</a>,' : (($userdata[user_level]==ADMIN) ? ' <a href="' . append_sid("profile.$phpEx?mode=viewprofile&" . POST_USERS_URL . "=" . $todayrow['user_id']) . '"' . $style_color .'><i>' . $todayrow['username'] . '</i></a>,' : '');
Misschien heb je er iets aan!
En zo is het!

VGM
Contacteer:

Bericht door VGM » 01 apr 2004, 22:04

VGM schreef:werkt deze mod ook voor 2.0.4 ?
durf eigenlijk mijn vraag niet te herhalen of moet ik hier een nieuw topic voor openen ?

djrandall
Contacteer:

Bericht door djrandall » 02 apr 2004, 08:40

Mijn vraag daarop is:
- Waarom werk je op 2.0.4, en waarom upgrade je niet?
Je moet er ff voor gaan zitten, maar je systeem is veiliger.

Mijn antwoord is:
- Ik weet niet of het werkt op 2.0.4, ik ben begonnen op 2.0.6 en daarna
gaan upgraden tot aan 8a, daar werkt het prima.
En zo is het!

Gesloten