Uitbreiding van profiel.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
had ik gedaan (heb dan via db_installer gedaan --> die gaf een fout) heb dan uninstaller gedaan --> weer installer, weer vol fouten, daarna die SQL gegevens nogmaals, en daarna werkte het wel.marcolemar schreef:AT mr.Stone,
Ik denk dat het komt omdat je de SQL acties niet hebt gedaan....
Dus bedankt het lag daar idd ergens aan
Nu heb ik dit:
Veld toevoegen in ACP:
Profiel bekijken:
Profiel wijzigen
Veld verwijderen
En dit maar 1 x, na dat gaat alles weer goed :/, en dat was ook de vorige keer toen ik alles er in de db opzette (heb het opnieuw opgezet en toen gebeurde dit weer (enkel 1ste keer))
Veld toevoegen in ACP:
Code: Selecteer alles
Heb ik nu niet (de code)
Algemene fout
Could not obtain field value
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'serie' in 'field list'
SELECT serie-lijst FROM phpbb_users WHERE user_id = 2
Line : 269
File : usercp_viewprofile.php
Profiel wijzigen
Algemene fout
Could not update custom profile fields
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-lijst = 'hlsdlfqhdkjlgq' WHERE user_id = 2' at line 2
UPDATE phpbb_users SET favoriete_personage = 'unk', fdhdf = 'dsqgfdsqdfh', serie-lijst = 'hlsdlfqhdkjlgq' WHERE user_id = 2
Line : 619
File : usercp_register.php
Could not remove column from phpbb_users
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-lijst' at line 2
ALTER TABLE phpbb_users DROP COLUMN serie-lijst
Line : 477
File : admin_profile_fields.php
-
- Contacteer:
Niemand?marcolemar schreef:Het betreft deze mod die ik al op m'n forum heb staan: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=255481marcolemar schreef:Alleen hoe zorg ik ervoor dat het in het Small control panel kunt aanpassen?
Je hebt dan nl. dit bestand: includes/usercp_profile.php
Welke aanpassingen moeten hier in gemaakt worden? (de .tpl kan ik zelf aanpassen.)
-
- Contacteer:
Volgens mij is dat een andere mod dan waar de topicstarter het over heeft hoormr.Stone schreef:Nooooo
zoals je misschien al weet ben ik alles opnieuw aan het installeren + heel wat nieuwe mods, nu heb ik net "Custom Profile Fields" geïnstalleert (die van uit de wiki dus) en alles lijkt nog steeds foutloos en perfect te gaan, maar als ik standaard waarde ingeef, komt er niets te staan, standaard is het dus leeg, dit is geen probleem aangezien ik geen standaart waardes instel, maar ik probeer het helemaal te doen met 0 fouten, en dit is een fout, of ik heb meer uitleg nodig over deze functie :p
Wat/Waar kan het zitten ?

... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Volgens mij zit er een fout in de mod....
Dit klopt niet volgens mij:
Moet je toevoegen volgens de mod aan usercp_register.php
Maar het moet toch dit zijn:

Dit klopt niet volgens mij:
$extra = stripslashes($extra);
Maar het moet toch dit zijn:
$extra = htmlspecialchars(stripslashes($extra));

Dat is echter alleen noodzakelijk als je speciale tekens wil toestaan in het extra profiel veld.
Ik heb dit bewust met opzet gedaan, omdat ik niet gecharmeerd ben van die tekens in het profiel veld eigenlijk.
Ik heb dit bewust met opzet gedaan, omdat ik niet gecharmeerd ben van die tekens in het profiel veld eigenlijk.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Ik wil het wel proberen voor je, als je me eventjes de link naar de mod geeft.
Wil ik het morgen proberen te combineren zodra ik tijd heb

-
- Contacteer:
Als je dat zou willen doen heel graag! :thumb:Raimon schreef:Ik wil het wel proberen voor je, als je me eventjes de link naar de mod geeft.
Hier de link naar de Small profile panel mod: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=255481
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hehe, sorry van me late reactie ik was er nog niet aan toegekomen maar zal vandaag het vandaag eens herschrijven voor je 

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik had een vraag naar aanleiding van dit topic, maar kwam later zelf achter de fout, dus had ik m'n vraag weer verwijderdmarcolemar schreef:rhanff schreef:edit: Opgelost

hanff.nl
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!
Gij zult niet stelen.... De overheid duldt geen concurrentie!