birthday hack

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Rico
Contacteer:

birthday hack

Bericht door Rico » 23 jun 2004, 15:38

Hoi, ik heb net de birthday hack geinstald, en nu is me hele forum naar de *****
kijk zelf maar
http://www.spamworld.nl
weet iemand dit op te lossen?
Guess who's back..

Podium4

Bericht door Podium4 » 23 jun 2004, 15:44

Wat staat er in lang_Nederlands/lang_main.php op regel 1110 en 1111 ?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 23 jun 2004, 15:49

eengedeelte van mijn small shoutbox, ik denk niet dat het wat is maja :

Code: Selecteer alles

$lang['too_long_word'] = "Te lang woord";
$lang['sb_banned_send'] = "Jij kan geen berichten versturen";
Guess who's back..

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 23 jun 2004, 19:13

Ja...ik heb hem vandaag ook geinstalleerd op een ander forum maar er kloppen bepaalde dingen niet in de lang_admin.php en de lang_main.php van de dutch.txt.

Hier is mijn gewijzigde code van lang_main.php:

$lang['Birthday'] = 'Geboortedatum';
$lang['No_birthday_specify'] = 'Niet opgegeven';
$lang['Age'] = 'Leeftijd';
$lang['Wrong_birthday_format'] = 'Je hebt het formaat van je verjaardag verkeerd ingegeven (dd/mm/jj)';
$lang['Birthday_to_high'] = 'Jammer, maar je bent véél te oud!';
$lang['Birthday_require'] = 'Je geboortedatum is verplicht op dit forum!';
$lang['Birthday_to_low'] = 'Jammer, maar je bent véél te jong!';
$lang['Submit_date_format'] = 'd-m-Y'; //php date() format - Note: ONLY d, m and Y may be used and SHALL ALL be used (different seperators are accepted)
$lang['Birthday_greeting_today'] = 'Een gelukkige verjaardag! Drink er eentje (maar niet op onze kosten ;-)<br /><br />L\'De webmasters' ;//%s is substituted with the users age
$lang['Birthday_greeting_prev'] = 'Met een beetje vertraging, maar toch nog een HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG!<br /><br /> L\'De webmasters';//%s is substituted with the users age, and birthday
$lang['Greeting_Messaging'] = 'Gefeliciteerd!';
$lang['Birthday_today'] = 'Leden die vandaag jarig zijn:';
$lang['Birthday_week'] = 'Leden die de komende dagen jarig zijn:';
$lang['Nobirthday_week'] = 'Geen enkel lid is deze week jarig'; // %d is substitude with the number of days';
$lang['Nobirthday_today'] = 'Geen enkel lid is vandaag jarig';
$lang['Year'] = 'Jaar';
$lang['Month'] = 'Maand';
$lang['Day'] = 'Dag';
Je fout in de page_header.php kan ik niet zo gauw ontdekken.... :oops:

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 23 jun 2004, 19:18

het vertalen zelf kan haast geen fout maken, in het forum....
Edit: maar ik snap niet wat dit stuk er in moet?

// NOTE: Please do not translate the folowing 4 lines !
// They are automatically translated into your language
$lang['day_short'] = array($lang['datetime']['Sun'], $lang['datetime']['Mon'], $lang['datetime']['Tue'], $lang['datetime']['Wed'], $lang['datetime']['Thu'], $lang['datetime']['Fri'], $lang['datetime']['Sat']);
$lang['day_long'] = array($lang['datetime']['Sunday'], $lang['datetime']['Monday'], $lang['datetime']['Tuesday'], $lang['datetime']['Wednesday'], $lang['datetime']['Thursday'], $lang['datetime']['Friday'], $lang['datetime']['Saturday']);
$lang['month_short'] = array($lang['datetime']['Jan'], $lang['datetime']['Feb'], $lang['datetime']['Mar'], $lang['datetime']['Apr'], $lang['datetime']['May'], $lang['datetime']['Jun'], $lang['datetime']['Jul'], $lang['datetime']['Aug'], $lang['datetime']['Sep'], $lang['datetime']['Oct'], $lang['datetime']['Nov'], $lang['datetime']['Dec']);
$lang['month_long'] = array($lang['datetime']['January'], $lang['datetime']['February'], $lang['datetime']['March'], $lang['datetime']['April'], $lang['datetime']['May'], $lang['datetime']['June'], $lang['datetime']['July'], $lang['datetime']['August'], $lang['datetime']['September'], $lang['datetime']['October'], $lang['datetime']['November'], $lang['datetime']['December']);
// End add - Birthday MOD
Guess who's back..

christel
Contacteer:

Bericht door christel » 23 jun 2004, 19:35

Dat stuk staat er denk ik niet voor nix in.

En de dutch.txt (niet de tekst maar de codes) zorgde bij mij voor problemen (parse errors). Je kunt dat zien aan de kleuren (ik wel tenminste)
$lang hoort bruinrood te zijn
['Age'] = 'Leeftijd'; hoort blauw te zijn
// %d is substitude with the number of days'; (dus alles achter //) hoort groen te zijn.

Als je zwarte letters ziet in de vertaalde tekst, weet je dat er in de code iets niet klopt, een comma teveel, een haakje te weinig.... :wink:

(ik leg het misschien wat knullig uit maar dit is mijn ervaring)

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 23 jun 2004, 22:05

Humz...
ik ben de file's nog eens door gaan splitten (wat een hoop :oops: ) en er stond 1 ding verkeerd
Maar Bedankt voor de hulp allemaal
Guess who's back..

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 24 jun 2004, 12:02

Rico schreef:het vertalen zelf kan haast geen fout maken, in het forum....
Edit: maar ik snap niet wat dit stuk er in moet?

// NOTE: Please do not translate the folowing 4 lines !
// They are automatically translated into your language
$lang['day_short'] = array($lang['datetime']['Sun'], $lang['datetime']['Mon'], $lang['datetime']['Tue'], $lang['datetime']['Wed'], $lang['datetime']['Thu'], $lang['datetime']['Fri'], $lang['datetime']['Sat']);
$lang['day_long'] = array($lang['datetime']['Sunday'], $lang['datetime']['Monday'], $lang['datetime']['Tuesday'], $lang['datetime']['Wednesday'], $lang['datetime']['Thursday'], $lang['datetime']['Friday'], $lang['datetime']['Saturday']);
$lang['month_short'] = array($lang['datetime']['Jan'], $lang['datetime']['Feb'], $lang['datetime']['Mar'], $lang['datetime']['Apr'], $lang['datetime']['May'], $lang['datetime']['Jun'], $lang['datetime']['Jul'], $lang['datetime']['Aug'], $lang['datetime']['Sep'], $lang['datetime']['Oct'], $lang['datetime']['Nov'], $lang['datetime']['Dec']);
$lang['month_long'] = array($lang['datetime']['January'], $lang['datetime']['February'], $lang['datetime']['March'], $lang['datetime']['April'], $lang['datetime']['May'], $lang['datetime']['June'], $lang['datetime']['July'], $lang['datetime']['August'], $lang['datetime']['September'], $lang['datetime']['October'], $lang['datetime']['November'], $lang['datetime']['December']);
Voor anderen: Er staat duidelijk dat je dát juist niet moet vertalen! :P

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 24 jun 2004, 12:48

Dat zullen ze zelf wel lezen...
Guess who's back..

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 24 jun 2004, 14:07

Nu nog een fout met lang_admin.php
ik kan me adminpaneel niet meer in
de foutmelding :

Parse error: parse error in /home/spamworld.nl/www/forum/language/lang_Nederlands/lang_admin.php on line 741

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/spamworld.nl/www/forum/language/lang_Nederlands/lang_admin.php:741) in /home/spamworld.nl/www/forum/admin/index.php on line 598

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/spamworld.nl/www/forum/language/lang_Nederlands/lang_admin.php:741) in /home/spamworld.nl/www/forum/admin/index.php on line 599
dit stuk moest ik er toevoegen

// Start add - Birthday MOD
$lang['Birthday_required'] = 'Het is verplicht om je verjaardag in te geven!; 
$lang['Enable_birthday_greeting'] = 'Gebruik de popup \'Gelukkige verjaardag\'';
$lang['Birthday_greeting_expain'] = 'De leden kunnen een popup te zien krijgen met \'Gelukkige verjaardag\' als ze het forum bezoeken.';
$lang['Next_birthday_greeting'] = 'Volgende popup-verjaardagsgroet';
$lang['Next_birthday_greeting_expain'] = 'Dit veld houdt bij wanneer een lid een popup met \'Gelukkige verjaardag\' krijgt.';
$lang['Wrong_next_birthday_greeting'] = 'Het jaar van de volgende popup is incorrect, opnieuw proberen!';
$lang['Max_user_age'] = 'Maximum leeftijd van de gebruikers';
$lang['Min_user_age'] = 'Minimum leeftijd van de gebruikers';
$lang['Birthday_lookforward'] = 'Aantal dagen op voorhand waarschuwen';
$lang['Birthday_lookforward_explain'] = 'Het aantal dagen dat een script vooruit kijkt of een lid jarig gaat zijn.';
Iemand?
oja dit is lijn 741

$lang['Welcome_install'] = 'Welkom bij de phpBB2 installatie';
Guess who's back..

RobinTown
Contacteer:

Bericht door RobinTown » 24 jun 2004, 14:13

je moet gewoon dat van de birthday zelf vertalen! Dan heb je zeker geen problemen

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 24 jun 2004, 14:43

lang['Birthday_required'] = 'Het is verplicht om je verjaardag in te geven!;
Ik mis hier een achter Ik heb deze hack ook zelf verteld, aangezien die Nederlandse vertaling vol fouten zat en niet letterlijk vertaald was (gedeeltelijk aangepast aan eigen wensen, zoals:
Neem er nog maar eentje, maar niet op onze kosten

superprof

Bericht door superprof » 04 jul 2004, 18:58

Ik heb deze hack ook. Alles werkt goed maar ik wil graag de felicitatie boodschap testen. Ik heb de datum van mijn verjaardag naar vandaag ingesteld maar krijg helemaal geen pop up felicitatie bericht

Gesloten