informatie bar op forum

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jeroen_b

informatie bar op forum

Bericht door jeroen_b » 15 jun 2004, 16:35

Ik ben op zoek naar een bar waar ik het liefst scrollende tekst in kleur in kan laten lopen bovenaan op het forum. Het is om bezoekers op info te wijzen of belangrijke nieuwe berichten.

Ik hoor van newsblock en FI newsbar maar kan maar geen forum vinden waar ik een voorbeeld kan zien van deze hacks. Iemand ?

Ik wil de tekst regelmatig kunnen veranderen dus het liefst veranderingen doorvoeren vanuit het adminpaneel.

Hopelijk weten jullie het :D

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 jun 2004, 16:50

http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1036

Het is gewoon een scrollend tekstje boven aan de pagina. Instaleer het maar. Als het niet bevalt haal je het weer weg.

jeroen_b

Bericht door jeroen_b » 16 jun 2004, 12:04

Hi,

Ik heb toch newsblock maar geinstalleerd omdat die vanuit het admin paneel is te bedienen wat lekker snel werkt. Ik krijg de tekst alleen niet aan het scrollen wat wel mogelijk zou moeten zijn toch ?

Heeft iemand de instellingen voor me van een werkende newsblock bar die de tekst netjes scrollt ?

jeroen_b

Bericht door jeroen_b » 16 jun 2004, 14:12

:D ,

Was even vergeten dat het in Opera browser nog wel eens niet wil werken. Dat was nu dus ook het geval. Het werkt goed in explorer.

Ik heb vorige week een bericht ergens gezien hoe je het maximaal aantal karakters kunt verhogen maar kan het niet meer vinden. Ik wil eigenlijk een onbeperkte hoeveelheid tekst kunnen invoeren.
Iemand weet hoe ik het aantal karakters dat ik kan gebruiken kan verhogen ?

Gesloten