Super Moderator Uitgebreid
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- superman5000
- Contacteer:
Super Moderator Uitgebreid
hey,
ik weet dat hij hier staat en dat hij gesloten is in een duidelijke reden.
maar...
ik zou deze MOD toch graag willen gebruiken.
dus als iemand iets heeft hoor ik het graag.
grz. superman
ik weet dat hij hier staat en dat hij gesloten is in een duidelijke reden.
maar...
ik zou deze MOD toch graag willen gebruiken.
dus als iemand iets heeft hoor ik het graag.
grz. superman
- superman5000
- Contacteer:
- Carlo Claessen
graag zou ik weten waar
verder ik geef geen support erop en hij is niet bijgewerkt naar 2.0.8a
hij bezit seriouze lekken als je de readme van 2.0.8a had gelezen kom je erachter dat er bij de upgrade lijst heel veel aangepast is in de admin parts
dus
een gewaarschuwd mens telt voor twee
verder ik geef geen support erop en hij is niet bijgewerkt naar 2.0.8a
hij bezit seriouze lekken als je de readme van 2.0.8a had gelezen kom je erachter dat er bij de upgrade lijst heel veel aangepast is in de admin parts
dus
een gewaarschuwd mens telt voor twee
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- superman5000
- Contacteer:
- Diablo Gamer
- Contacteer:
ik heb hem nog voor je ik zal hem voor je op mijn rommel internet map zeten in de map Super Moderator Uitgebreid hier kan je hem weg halen
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
- Carlo Claessen
leest nu niemand, wat jullie doen is een mod vrijgeven met risicoos, dit is alles behalve wijsheid
maar hoe dan ook, als ik mijn nieuwe site gereleased heb zal ik hem gaan herschrijven en wel 2.0.8a geschikt maken, verder zal er een versie komen die kiloos minder files bevat
maar hoe dan ook, als ik mijn nieuwe site gereleased heb zal ik hem gaan herschrijven en wel 2.0.8a geschikt maken, verder zal er een versie komen die kiloos minder files bevat
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
ben je daar al mee bezig, je had dat namelijk al eens eerder vermeld en daardoor ben ik gisteravond diep gaan nadenken (je zei eerst dat je het zelf niet zou gaan veranderen)... heb wel ideeen ervoor, als je ze wilt weten zeg je het maarcarloclaessen schreef:verder zal er een versie komen die kiloos minder files bevat
- Carlo Claessen
mijn ideeen hangensamen met de site waar ik mee bezig ben, sommige hebben al kunnen spieken en weten dus dat het rpg betrefd
de uitbreiding zal echter bestan uit een betere beheer mogelijkheid over de admin files en betere check op de toegankelijkheidminder files, groeps permissies en gebruikerspermissies
ik heb idd aangegeven dat ik er mee wou stoppen vanwege aangegeven redens, echter ik krijg te veel mails en aanvragen ervoor, als ik nu zie dat er oude versies worden verspreid breekt mijn klomp en ga ik er mee verder dus, echter mijn submitting aan phpbb.com doe ik niet meer, ik ga er en eigen site voor gebruiken met een eigen validatie team en de hoofdregel zal zijn
EM is niet verplicht en de hoeveelheid files zal ook niet van invloed zijn, (oeps nog steeds wat boos erop)
hoop dat je genoeg weet
de uitbreiding zal echter bestan uit een betere beheer mogelijkheid over de admin files en betere check op de toegankelijkheidminder files, groeps permissies en gebruikerspermissies
ik heb idd aangegeven dat ik er mee wou stoppen vanwege aangegeven redens, echter ik krijg te veel mails en aanvragen ervoor, als ik nu zie dat er oude versies worden verspreid breekt mijn klomp en ga ik er mee verder dus, echter mijn submitting aan phpbb.com doe ik niet meer, ik ga er en eigen site voor gebruiken met een eigen validatie team en de hoofdregel zal zijn
EM is niet verplicht en de hoeveelheid files zal ook niet van invloed zijn, (oeps nog steeds wat boos erop)
hoop dat je genoeg weet
- superman5000
- Contacteer: