Moderators niet weergeven
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderators niet weergeven
Hoe kan ik het mogelijk maken een bepaalde gebruikersgroep modrechten te geven op een forum maar wel zo dat dit NIET onder het forum bij moderators staat?
(zeg maar... onzichtbare mods)
(zeg maar... onzichtbare mods)
Dat gaat niet (misschien met een mod, maar die is er niet). Je kan wel in indexbody.tpl weghalen, maar dan staat er gewoon niet meer door welke mensen/groepen het forum gemodereerd wordt.
Code: Selecteer alles
<span class="gensmall">{catrow.forumrow.L_MODERATOR} {catrow.forumrow.MODERATORS}</span>
Als je dat weghaalt , dan staat er onder de forums niet meer wie het modereerd?Luuk schreef:Dat gaat niet (misschien met een mod, maar die is er niet). Je kan wel in indexbody.tplweghalen, maar dan staat er gewoon niet meer door welke mensen/groepen het forum gemodereerd wordt.Code: Selecteer alles
<span class="gensmall">{catrow.forumrow.L_MODERATOR} {catrow.forumrow.MODERATORS}</span>
Maar dan blijven ze nog mod??
Wat dat zoek ik ook al een tijdje

- Carlo Claessen
bad idea, waarom zo moeilijkLuuk schreef:Dat gaat niet (misschien met een mod, maar die is er niet). Je kan wel in indexbody.tplweghalen, maar dan staat er gewoon niet meer door welke mensen/groepen het forum gemodereerd wordt.Code: Selecteer alles
maak gewoon een groep aan moderators
zet de status op verborgen groep
dump al je moderators erin
geef via de groepspermissies moderator status aan de forums
done
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
Dat is wat ik dus gedaan heb, maar ik zie dus niet de moderators staan bij de forums. en IK wil dat dus juist welcarloclaessen schreef:
bad idea, waarom zo moeilijk
maak gewoon een groep aan moderators
zet de status op verborgen groep
dump al je moderators erin
geef via de groepspermissies moderator status aan de forums
done

Maar hoe krijg ik ze dan wel te zien ?
zo als hier dus?
Met de vorige template lukte het niet, maar met de huidige ook niet?
zo als hier dus?
Moderators phpBB-NL Groep, Support Groep, Moderator's Groep
Stel de groep in als gesloten en zorg dat
in index_body.tpl staat.
Beide templates zowel FI Black 3D Blue als SpacePilot3K, hebben de volgende code aan boord. Maak dus gewoon een open of gesloten groep, en ze zouden moeten worden weergegegevn als moderators, zodra je die groepsrechten hebt ingesteld.PetraK schreef:Met de vorige template lukte het niet, maar met de huidige ook niet?
{catrow.forumrow.L_MODERATOR} {catrow.forumrow.MODERATORS}