Afbeelding achter topictitel als img tag gebruikt is

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
993ti

Afbeelding achter topictitel als img tag gebruikt is

Bericht door 993ti » 01 feb 2004, 04:50

Als de img tag gebruikt wordt in een topic dan wordt dit aangegeven door een kleine afbeelding achter de titel.
Ik heb hierbij code gebruikt van FB-ke's indicate pictures hack en wacht nog op toestemming om z'n code te mogen gebruiken voor ik de hack release.
Ook als de topic bv. 2 pagina's lang is zonder afbeeldingen en er wordt een reactie geplaatst waarin de img tag gebruikt wordt, dan komt de afbeelding ook achter de titel.
Zie screenshot:

Afbeelding
Misschien dat ik de alt verander als je met de muis over de afbeelding gaat.
Op dit moment staat er 'Contains images' maar zou wel handig zijn als er 'X afbeeldingen in dit onderwerp' zou staan.

Jullie mening?
Grtz

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 01 feb 2004, 06:57

Deze mod zorgt er voor dat er een plaatje verschijnt als een een plaatje in de topic gevonden wordt. Waarschijnlijk gebeurt dat door een variabele die op false staat op true te zetten waneer er een gevonden wordt. Hier kan je waarschijnlijk een variabele bij maken zodat ze dan ook getelt worden. Dat zet je in de langfile met sprintf(); en klaar (volg je het?).

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 01 feb 2004, 23:19

Klopt. Gebruik dit in viewforum.php;

Code: Selecteer alles

'L_CONTAINS_IMAGES' => sprintf($lang['contains_images'], $images_count),
en in lang_main.php:

Code: Selecteer alles

$lang['contains_images'] = '%s afbeeldingen in dit onderwerp';

993ti

Bericht door 993ti » 03 feb 2004, 03:35

Thx, heb jullie tip gebruikt en het werkt bijna, alleen 1 vaag iets, bij sommige topics geeft het de aantal afbeeldingen niet aan.

Mocht ik dit releasen dan hou ik rekening met jullie als ik de install ga schrijven :D
Weet nog niet of ik het aantal afbeeldingen in de alt er dan bij doe omdat het dan wel errug veel op die van FB-ke begint te lijken aangezien die ook het aantal afbeeldingen aangeeft.

Btw, testforum (zonder de alt trouwens)
http://members.lycos.nl/trs/phpBB2/index.php

Grtz

Gesloten