Fetchposts info onderaan het bericht!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Cheeta
- Contacteer:
Fetchposts info onderaan het bericht!
Weer op verzoek van medievil een mod geschreven weliswaar geen grote zware maar toch om http://www.iexbeta.com na te bouwen erg handig!!!
Download: http://www.devilsheaven.veugerweb.com/m ... _below.zip
mzzl 8)
Download: http://www.devilsheaven.veugerweb.com/m ... _below.zip
mzzl 8)
Don't mess with BD and save the Cheeta's!
Cheeta,
Dit is nu al de tweede mod van jouw waarbij ik denk: is dat wel een mod? Het is niet meer dan een simpele wijziging in de code die iedereen wel eens doet... als je dat een mod noemt zou je zo kunnen zeggen dan je meer dan 250 mods op je forum hebt...!
Dit is nu al de tweede mod van jouw waarbij ik denk: is dat wel een mod? Het is niet meer dan een simpele wijziging in de code die iedereen wel eens doet... als je dat een mod noemt zou je zo kunnen zeggen dan je meer dan 250 mods op je forum hebt...!
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- Cheeta
- Contacteer:
Ik zal het later allemaal samen voegen tot een mod tot nu toe is het allemaal nog los!!!
En lezen aub zijn allemaal requests
En lezen aub zijn allemaal requests
mzzl 8)Weer op verzoek van medievil een mod geschreven weliswaar geen grote zware maar toch om http://www.iexbeta.com na te bouwen erg handig!!!
...en ik ben het hier volkomen mee eens. Ik plaats zo vaak aanpassingen hier als antwoord op vragen, vaak zelfs incl. PHP of database wijzigingen. Toch release ik ze niet als MOD, omdat ik vind dat ze die titel niet waard zijn. Als ik dan zie dat jij voor enkele HTML veranderingen (zelfs maar 1 te ondernemen actie) een nieuwe MOD begint vraag ik me af of jij geen tijd teveel hebt...podium4 schreef:Cheeta,

Btw, waarom maak je een ZIP aan als je maar een klein text bedstandje hebt? Dat kan je hier makkelijk zat tussen
Code: Selecteer alles
plaatsen, scheelt ons weer werk.
- Cheeta
- Contacteer:
Heb even tussendoor 1 vraag!
Wie weet of het mogelijk is om door middel van aan te vinken in een file dat er wat aan past in het portal bv
De bedoeling hiervan is het volgende
niet iedereen wil hetzelfde in een portal. En ik wil dus doormiddel van een keuze menu een portal laten opstellen automatisch
Wie weet of dit kan???
mzzl 8)
Wie weet of het mogelijk is om door middel van aan te vinken in een file dat er wat aan past in het portal bv
De bedoeling hiervan is het volgende
niet iedereen wil hetzelfde in een portal. En ik wil dus doormiddel van een keuze menu een portal laten opstellen automatisch
Wie weet of dit kan???
mzzl 8)
als het niet aangevinkt is moet hij value 0 maken en in de database zetten en als hij wel aangevinkt is moet hij value 1 maken en in de database zetten.
in je php file doe je gewoon iets met if config value = 1 en voert hij dat stukje code uit van iets.
hm.. beetje lastige uitleg, ik weet ook niet of het werkt, maar ik heb nu geen tijd om het verder uit te leggen...
in je php file doe je gewoon iets met if config value = 1 en voert hij dat stukje code uit van iets.
hm.. beetje lastige uitleg, ik weet ook niet of het werkt, maar ik heb nu geen tijd om het verder uit te leggen...
haha, die mods van jou deugen niet, check eerst dit ff:
en voor de rest, ik ben het met podium4 eens
#
#-----[ Vervang met ]------------------------------------------
#
<!-- BEGIN fetchpost_row -->
Vervang met:
<!-- BEGIN fetchpost_row -->
<table width="100%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline">
<tr>
<td class="catHead" height="25"><span class="genmed"><b>{fetchpost_row.TITLE}</b></span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">{fetchpost_row.TEXT}<br /><br />{fetchpost_row.OPEN}<a href="{fetchpost_row.U_READ_FULL}">{fetchpost_row.L_READ_FULL}</a>{fetchpost_row.CLOSE}</span></td>
</tr>
<tr>
<td class="row3" align="left" height="24"><span class="gensmall">{L_POSTED} by <b>{fetchpost_row.POSTER}</b> @ {fetchpost_row.TIME} <br />
<a href="{fetchpost_row.U_VIEW_COMMENTS}">{L_COMMENTS}: </a>{fetchpost_row.REPLIES} ::(<a href="{fetchpost_row.U_POST_COMMENT}">{L_POST_COMMENT}</a>)</span></td>
</tr>
</table>
<br />
<!-- END fetch_post_row -->
en voor de rest, ik ben het met podium4 eens
- Cheeta
- Contacteer:
LEZEN!!!!Cheeta schreef:Dit is puur voor mij om te weten of ze het doen!!
ben momenteel bezig met mijn eigen portal!!
Maar ik wil weten of de codes die ik gebruik het ook doen vandaar dat ik ze hier zet!!
Bij de release zal ik hem als een portal lanceren
mzzl 8)
Volgens mij heeft de opticien veel werk te doen hier!!!
En jij hebt op een vage manier de eerste versie te zien gekregen!! Dat had niet gemogen en heb het ook al opgelost!!
mzzl 8)