ikheb ez portal en daar wordt linksonder de links getoond van de phpBB sites.
Kan ik deze aanpassen en waar?
Is er ook ergens een mogelijkheid om gewoon uit en aan te vinken welke mod je wil tonen?
Ik heb de kalender mod in het portal, maar die is alleen voor gebruikers, is er ook 1 waar j ede verjaardagen van anderen kan invullen?
Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen want ik vind dit een echt leuk portal en forum
Enkele vraagkes ivm EZ portal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Enkele vraagkes ivm EZ portal
portal_body.tplViv schreef:ikheb ez portal en daar wordt linksonder de links getoond van de phpBB sites.
Kan ik deze aanpassen en waar?
Wat bedoel je en waar?Viv schreef: Is er ook ergens een mogelijkheid om gewoon uit en aan te vinken welke mod je wil tonen?
Bedoel je zo?: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=1897Viv schreef: Ik heb de kalender mod in het portal, maar die is alleen voor gebruikers, is er ook 1 waar j ede verjaardagen van anderen kan invullen?
Dat kunnen wij wel !Viv schreef: Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen want ik vind dit een echt leuk portal en forum

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Ik heb deze mods ivm kalenders:
- Calendar on topics 1.00 beta This mod adds a calendar to your board, working with natural phpBB auth
- Mini Cal 1.1.11 Provides a mini calendar on your forum index page netclectic
Volgens phpHack
moet ik het volgende hebben:
"It requires that you have both the Birthday Hack and the Calendar Hack installed. "
Die heb ik dus niet, maar als ik toch installeer, komen die dan niet in conflict met mijn andere kalender mods?
alvast bedankt voor de hulp
- Calendar on topics 1.00 beta This mod adds a calendar to your board, working with natural phpBB auth
Volgens phpHack
"It requires that you have both the Birthday Hack and the Calendar Hack installed. "
Die heb ik dus niet, maar als ik toch installeer, komen die dan niet in conflict met mijn andere kalender mods?
Nog een vraagje, waar kanikhet logo en de banner bovenaan aanpassen?
zie http://nuke.oktober2001kids.be/portal
zie http://nuke.oktober2001kids.be/portal
Je zult echt beide mods moeten hebben om de boel werkend te krijgen en het is idd verstandig om dan die oude calender eraf te gooien...Viv schreef:Ik heb deze mods ivm kalenders:
Volgens phpHack
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.