Forum omschrijving klikbaar in Subcategorie Mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum omschrijving klikbaar in Subcategorie Mod
Is het mogelijk om de forum omschrijvingen op de indexpagina, bij het gebruik van de Subcategorie Mod, klikbaar te maken.
http://office.webforums.nl/forum/index.php
Jan
http://office.webforums.nl/forum/index.php
Jan
- WebSiteNet
- Contacteer:
OPEN templates/xx/index_box.tpl en vind:
Vervang met:
Code: Selecteer alles
<span class="genmed">{catrow.forumrow.FORUM_DESC}</span>
Code: Selecteer alles
<span class="genmed"><a href="{catrow.forumrow.U_VIEWFORUM}" class="genmed">{catrow.forumrow.FORUM_DESC}</a></span>
- WebSiteNet
- Contacteer:
Alweer bedankt,
Ik werk met versie 2.0.3 die inderdaad dat kan wat jij beschrijft, maar het mooie van de subcatgorieën was juist dat de index een stuk korter is.
Een nieuwe poging om uitgelegd te krijgen wat ik bedoel: De subcategorieën staan vermeld op de tweede regel per categorie, gescheiden door komma's. In je eerste voorbeeld werd er 1 link van gemaakt gelijk aan de standaard link uit de eerste regel.
Is er een mogelijkheid om hiervan verschillende links te genereren, ook weer op 1 regel, die dan linken naar de betreffende viewforum.php pagina's. Dus in principe de links uit het tweede voorbeeld op 1 regel i.p.v. weer verschillende cellen.
Jan.
Ik werk met versie 2.0.3 die inderdaad dat kan wat jij beschrijft, maar het mooie van de subcatgorieën was juist dat de index een stuk korter is.
Een nieuwe poging om uitgelegd te krijgen wat ik bedoel: De subcategorieën staan vermeld op de tweede regel per categorie, gescheiden door komma's. In je eerste voorbeeld werd er 1 link van gemaakt gelijk aan de standaard link uit de eerste regel.
Is er een mogelijkheid om hiervan verschillende links te genereren, ook weer op 1 regel, die dan linken naar de betreffende viewforum.php pagina's. Dus in principe de links uit het tweede voorbeeld op 1 regel i.p.v. weer verschillende cellen.
Jan.
- WebSiteNet
- Contacteer: