weghalen onderwerp in reply ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

weghalen onderwerp in reply ?
weet er soms iemand een script die ervoor zorgt dat wanneer er geantwoord wordt op een bericht er geen onderwerp meer kan worden ingevuld?
Dus wanneer er nu wordt gedrukt op antwoorden word je automatisch doorverwezen naar: viewtopic.tpl
Ik zou graag hebben dat je aotomatisch wordt verwezen naar: vieuwtopic_reply.tpl waar ik in het script de functie onderwerp kan weghalen.
Aangezien ik niet zo heel goed op de hoogte ben van php zit ik hierzo ongeveer vast .
iemand?
Dus wanneer er nu wordt gedrukt op antwoorden word je automatisch doorverwezen naar: viewtopic.tpl
Ik zou graag hebben dat je aotomatisch wordt verwezen naar: vieuwtopic_reply.tpl waar ik in het script de functie onderwerp kan weghalen.
Aangezien ik niet zo heel goed op de hoogte ben van php zit ik hierzo ongeveer vast .
iemand?
Een egoïst is iemand die niet aan mij denkt
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst.
kan er dan niet verwezen worden naar een nieuw bestand wanneer je op de antwoord knop word gedrukt.?
een bestand die hetzelfde is als viewtopic.tpl alleen zonder onderwerp in de tabel?
ik hoop dat dit mogelijk is.
Het is iets onnozel en ik weet dat als je geen onderwerp invult hetzelfde uitkomt maar het is iets wat mij stoort.
een bestand die hetzelfde is als viewtopic.tpl alleen zonder onderwerp in de tabel?
ik hoop dat dit mogelijk is.
Het is iets onnozel en ik weet dat als je geen onderwerp invult hetzelfde uitkomt maar het is iets wat mij stoort.
Een egoïst is iemand die niet aan mij denkt
SPyKoN schreef:Gewoon het ondewerp-veld verwijderen uit je template. Is dat dan niet goed?

podium4 schreef:denk niet dat het mogelijk is... voor zowel reply'en als een onderwerp plaatsen word hetzelfde bestand gebruikt.. dus als we het onderwerp eruit halen levert dat problemen op met het plaatsen van een nieuw onderwerp
Het moet zeker mogelijk zijn... je plaatstpodium4 schreef:denk niet dat het mogelijk is...
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1" width="22%"><span class="gen"><b>{L_SUBJECT}</b></span></td>
<td class="row2" width="78%"> <span class="gen">
<input type="text" name="subject" size="45" maxlength="60" style="width:450px" tabindex="2" class="post" value="{SUBJECT}" />
</span> </td>
</tr>

Laatst gewijzigd door mosymuis op 11 jan 2004, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het even uitgezocht;mxpaddock (prive bericht) schreef:kan je me misschien iets meer specifiek vertellen wat je allemaal bedoelde met het antwoord op mijn topic over het onderwerp verwijderen bij het beantwoorden van de berichten?
Open
posting.php
Zoek (+/- regel 883)
if ( $mode == 'newtopic' || ( $mode == 'editpost' && $post_data['first_post'] ) )
$template->assign_block_vars('switch_subject_toggle', array());
/templates/subSilver/posting_body.tpl
Zoek (+/- regel 288)
<tr>
<input type="text" name="subject" size="45" maxlength="60" style="width:450px" tabindex="2" class="post" value="{SUBJECT}" />
</span> </td>
</tr>
<!-- BEGIN switch_subject_toggle -->
<tr>
</span> </td>
</tr>
<!-- END switch_subject_toggle -->
Open
privmsg.php
Zoek (+/- regel 883)
//
// HTML toggle selection
//

Ik heb dit meteen even bij mezelf getest en het werkt vlekkeloos.
Laatst gewijzigd door mosymuis op 12 jan 2004, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit bleek ik nog vergeten te zijn, waardoor prive berichten ook hun titel kwijt waren...mosymuis schreef:!! toevoeging !!
Open
privmsg.php
Zoek (+/- regel 883)
Plaats ervoor:Code: Selecteer alles
// // HTML toggle selection //