De kleine plaatjes op mijn album mod krijgen rare kleuren...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
De kleine plaatjes op mijn album mod krijgen rare kleuren...
Waarom krijgen mijn miniatuur plaatjes van de foto's zulke rare kleiren??, sommige worden zelfs grijs wit, dit begon pas geleden, heeft iemand een oplossing?
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: De kleine plaatjes op mijn album mod krijgen rare kleure
Nou als ik op die link klik krijg ik wartaal op m'n schermBobbelingman schreef:http://www.skylinerotterdam.info/forum/album.php
Waarom krijgen mijn miniatuur plaatjes van de foto's zulke rare kleiren??, sommige worden zelfs grijs wit, dit begon pas geleden, heeft iemand een oplossing?
Maaar over je vraag: het zijn thumbnails die automatisch worden gemaakt en die hebben afhankelijk van de instellingen een lagere kwaliteit.... je kunt gewoon via je admin-panel deze kwaliteit, standaard 50 omhoog zetten.... bijvoorbeeld op 100 zodat de plaatjes te zien zijn op de originele kwaliteit.....?9©?´Æî»¼ïzðOÞG$r©#?÷?©9ãD?ÍãÖñÑX?#ä?&üL4Ãhßd$N^ácÞLôe·}pph¾ØþsLÀ=0?¤G}îq)h0}Ú?P?X`Gº;ÒÙ??Tù²*×!!nÓjéíP×[8¨¨a I'cCw¨ÎÖÖµ¯ì0[h\v??½Õ<>nîÖtC¨ã2`??Ï/@B¨Ð5ð¸?J3«&¼¬ÀÕ!&\Öì_!á?³.§ç¹?È, Â?>Á? 4tR?DSA?a5èÔ|?e]?ÖÓQÐÝE?&;3½êȨQ¥ïjª?1?«Q©¨oÛ¶ ?õîxÛgH]Ñ?a|CÎR¿% ·¼¯?Hj?<;GÔ?;ÖN Áý\ºñ???bê?Ip?Â?"[?å?ä._D"Pçañ°f>As © §?:ÂÀt²I+?P,ª ?È?kî¸Ö#¹U]ÑR &?"?9Á îê|p32ÐHpF?|Õ?? ?ºº Ä?¼Pɧ 6ª:{o{Ü?¥?2}êD?¬?ÑÀ¾ÓëWÚe;=ÑëUÏÞ]Ö+??#X¤òbÉ¢Ýq]·j?LMÌéEL+Î\òÄ-§'j½óù?mµÂYUmâA²¬®&ön_q±WJ4§¤D§¯%å0©?§Kä69×3o²?KUJP/?↓Rµ¸«ò?ÊÖî?LÃø±¤??Úî?}>ÀT$??pAPÝ£ï{%\?d¸`ë¥á7ü3áÑ(Ú+¥K-ÐdÑÆÆÚB²)yÕÀ>0ô¨þý?Üï?(´g¯C'É^¶Å'µ?éÞ ®AôsÄu?w?=?aPY5àGÔg?¹?ß?.SøtÆÞÖô?ágZáj¡PAmþKß?3?Ä}íð§A?? ðÑ?u¼miÿðÑ%«?©Á½¡U$K³Á¯£!¿¾Yþ?¶¢prúîøÍûàì3ràø<¤?\èúsFôÛ{⻽̷F?éûÏj÷í?Bè7[ߨV¥ÆÓ\¡«Ó·?¿]¨?J??:?˹!ãL4Ø??½.Äü~?Ô?P?zcÃT¢¾Ñ*Q_Ð$q.Bé?EnûN>h?i¬~åy9?æ½fIp´z(Ô?qK¶¹?G5[«²?µ ³?µ?¶?O[?=¸x÷æä??Óð&ÿ???D;¬¾0&×L®?¯>?Y[¹®,-?¨ËÝlCãé?*ò®?Ë3Jê##ËB??µ?]£VN[,×?h`»+¤~ánNòÀÂHÔûôÈï¶??#%xø?_Ò?ád!g£/âþÒßcñbâ?¿ã?PÍÇQ?åG$F½ùEÄd0¯G?üDlöIXkâ?±æÜoî¦z ¬à\Ø_ñkÌ¡6£v¿>»"??¨,í?f;þ?ÙüÇk3ÌÕ§Uû?)¥'"ý²«v?¾òýXmîF¬Æ?Óvh?/C&¹/EkrÒ?ýn@¹÷x??ß?6î@ë§09vå6ù|´ià÷£5&gÒ§?¤½»x?¢ù ?¤½?´7[$Í%?¤ù?d??/? CB?{ ólm~>?ûNôtµ??õífyÍôë?d?Üû²zìåè@??µ¶¾41æ!?OxsüGJq?`þÀ¾?øþ;Îp?ÓPÝ?Á$<Mhl*«Rj5µ-W?ÝúÈHÈ~?÷¤2Iqï?ËH¼?iAw?'pç?íÅh?TILXàz8¢¡ëv±ó?í+?GX??À»#}~Ë"h
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
- Contacteer:
kwaliteit is 100, ik heb niets aan de instellingen gedaan......
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
hoe bedoel je? alle miniatuur plaatjes op mijn server verwijderen?
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: