Recent Topics (third version)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Php
Contacteer:

Recent Topics (third version)

Bericht door Php » 04 okt 2003, 01:32

Even in 't engels:

This hack works fine if you only have one template, but if I use it in fisubice also, the folder icons are not displayed at all, can't fetch them somehow. Because the folder codes are in one file "recent.php" which goes in the phpBB2 root directory, so it governs the display of all templates. The folder px size is one size for all. Anyone having a solution for this? Could it be possible to place a second recent.php file in another directory and have the .tpl file refer to that other file?

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 04 okt 2003, 09:58

???

Te lam om inhet NL te typen of ben je aan het proberen om dezelfde post op zoveel mogelijk foraas te zetten dat je sneller antwoord kijgt, we zijn een NL forum dus verzoek om in het NL te posten!!!

Groetjes Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 04 okt 2003, 10:22

Ik weet niet of je gezien had hoe laat het was ... en inderdaad ook nog een ander forum, want soms krijg je op het ene forum geen, en op het andere forum wel antwoord, of op het ene forum de goede oplossing, en op de andere pas na een paar keer.

Maar goed:

Deze hack werkt goed als je maar 1 template hebt, maar als je het zowel in subsilver als fisubice gebruikt, worden de folder icons niet zichtbaar (witte hokjes met rode kruisjes-terwijl de url wel klopt). De folder icon codes zitten in "recent.php" die in de root komt en dus voor alle templates geldt. De px grootte is dan 19 bij 18 voor subsilver, maar subice is anders. Is het mogelijk om een tweede recent.php file te nemen met gezijzigde folder codes, en die in de index_body of recent_body.tpl naar dat andere recent.php file te laten verwijzen in een andere directory?

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 04 okt 2003, 10:33

Kijk dat begrijpen we, (lol), het gaat erom dat we een NL community zijn en dat niet iedereen engels kan, (tijd doet er niet toe voor mij), maar dat over het engelse deel!!!

Een oplossing is, ik denk dat je het moet zoeken in je .cfg files, daar staat de verwijzing naar de grotte door middel van width="" en height="", doe dit aanpassen en ik ga evan uit dat je probleem is verholpen!!!

Mocht het niet daar staan kan het ook dat de de breedte en de hoogte op die manier is gedefinieerd in de tpl file zelf!!!

Groetjes Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Php
Contacteer:

Bericht door Php » 04 okt 2003, 11:01

Met die tijd bedoelde ik hoe laat het al was, ik wilde ook naar bed ...

Het punt is dat in recent_body.tpl geen grootte staat, en het recent.php file bepaalt voor alle templates de grootte, dat is het nu juist.

Als ik in fisubice de eigenschappen van de folder icons bekijk, dan klopt de url naar de folder icons wel, dus dat snap ik niet. Ik snap niet waarom de rode kruisjes dan nog komen, want als de url klopt moeten de folders wel verschijnen, maar dan in een verkeerde grootte.

Gesloten