Download Mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Jacob

Download Mod

Bericht door Jacob » 17 aug 2003, 16:24

Goedendag,

Vandaag de download mod geinstalleerd. In principe is het gelukt, werkt prima..
Alleen zie ik dus alleen het icoontje en niet de tekst Download achter het Icoontje.. Iemand enig idee!!!

http://www.scannerforum.nl/

Groeten Jacob

VMNL

Bericht door VMNL » 17 aug 2003, 17:03

Ik weet niet niet zeker, maar ik vermoed dat 'Download' niet staat in lang_dutch/lang_main.php

Zet de taal vanuit je profiel even in het Engels, en kijk ofdat er dan wel 'Download' staat. Staat hij er wel, zoek dan de regel waar 'Download' staat in. lang_english/lang_main.php.

In de tussentijd kan je profiel gewoon weer op Nederlands.

En zet hem op dezelfde plek dan in lang_dutch/lang_main.php, dat is als ik het goed heb net boven 'That´s All Folks!'. Dan moet hij er staan

In installatiebestanden staat meestal alleen voorgedaan hoe je het in het Engelse bestand moet zetten, heb je het Nederlandse pakket dan moet je het daar ook bijzetten.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 17 aug 2003, 17:49

Klopt helemaal. En als het dan nog niet werkt moet je nog even nagaan of de namen exact overeen komen, die variabelen zijn bijvoorbeeld al hoofdletter gevoelig. :)

Jacob

Bericht door Jacob » 17 aug 2003, 18:34

Ik had idd alleen het Engelse gedeelte aangepast, na wijziging nederlandse gedeelte klopt het helemaal!!

Tnx..

Jacob

Gesloten