Goedendag,
Vandaag de download mod geinstalleerd. In principe is het gelukt, werkt prima..
Alleen zie ik dus alleen het icoontje en niet de tekst Download achter het Icoontje.. Iemand enig idee!!!
http://www.scannerforum.nl/
Groeten Jacob
Download Mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik weet niet niet zeker, maar ik vermoed dat 'Download' niet staat in lang_dutch/lang_main.php
Zet de taal vanuit je profiel even in het Engels, en kijk ofdat er dan wel 'Download' staat. Staat hij er wel, zoek dan de regel waar 'Download' staat in. lang_english/lang_main.php.
In de tussentijd kan je profiel gewoon weer op Nederlands.
En zet hem op dezelfde plek dan in lang_dutch/lang_main.php, dat is als ik het goed heb net boven 'That´s All Folks!'. Dan moet hij er staan
In installatiebestanden staat meestal alleen voorgedaan hoe je het in het Engelse bestand moet zetten, heb je het Nederlandse pakket dan moet je het daar ook bijzetten.
Zet de taal vanuit je profiel even in het Engels, en kijk ofdat er dan wel 'Download' staat. Staat hij er wel, zoek dan de regel waar 'Download' staat in. lang_english/lang_main.php.
In de tussentijd kan je profiel gewoon weer op Nederlands.
En zet hem op dezelfde plek dan in lang_dutch/lang_main.php, dat is als ik het goed heb net boven 'That´s All Folks!'. Dan moet hij er staan
In installatiebestanden staat meestal alleen voorgedaan hoe je het in het Engelse bestand moet zetten, heb je het Nederlandse pakket dan moet je het daar ook bijzetten.