sql backup/restore van phpbb 2.05 inclusief attach_mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jd

sql backup/restore van phpbb 2.05 inclusief attach_mod

Bericht door jd » 31 jul 2003, 16:59

Hallo,

Heb 2.05 draaiende op een testsite, en heb het overgezet, na een geslaagde test naar de produktie website.
Netjes backup gemaakt van de db via de administrator optie, en een nieuwe phpbb geinstalleerd en backup teruggezet en daarna de oude files er weer over gekopieerd.
Het lijkt erop dat de tabel waar de gegevens van de attachments inzitten, niet meegenomen worden. Heeft iemand anders dit ook gemerkt? Hoe kan ik dit wel geheel oplossen?
Ik heb nu de hele attach_mod opnieuw moeten installeren, inclusief het aanmaken van die speciale tabel.

Ik wil natuurlijk een zo compleet mogelijke backup.
Alvast bedankt,

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 31 jul 2003, 17:29

Als je een backup maakt kan je ook de extra tabellen meegeven. dna moet je de tabelnamen dus handmatig invoeren. maar je kan het ook automatisch laten doen.
open admin/admin_db_ullileties.php(of zo iets) en vind rond regel 696 een hele lange array. daar kan je tabelnamen aan toevoegen zonder prefix. dan neemt hij ze automatisch mee. Maar je kan ook een back-up maken met phpmyadmin en de hele database back-uppen.

Gesloten