Datum van laatste post in bepaald forum.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
smokey

Datum van laatste post in bepaald forum.

Bericht door smokey » 19 jun 2003, 00:35

Uitleg : Ik heb een board waar mensen die magic the gathering kaarten sparen samen kunnen kletsen over van alles en nog wat op het gebied van Magic. Nu is er een bepaald forum gedeelte op mijn board waar mensen een 'battle' kunnen aanvragen. Nu zou het mooi zijn als er een hack zou zijn die zou weergeven wat de laatste datum is dat iemand een topic heeft getart in dat forum.

Dus ik dacht aan dit te plaatsen in function_post.php :

Code: Selecteer alles

if ( $forum_id == 18) { $sql = "UPDATE " . USERS_TABLE . "SET user_lastbattle = " . $userdata['user_lastvisit'] . "WHERE user_id = " . $userdata['user_id'];	if ( !$db->sql_query($sql) ){message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not update last battle date ', '', __LINE__, __FILE__, $sql);}
Als iemand dus een nieuwe topic start dan checked de hack of het forum_id gelijk is aan 18 (battle forum) en dan update hij het user_lastbattle veld (dat ik eerder zelf aangemaakt hebt met phpmyadmin)

Maar ik krijg het niet aan de praat.

Dus Mod = Als iemand een nieuwe topic start in een bepaald forum moet de huidige datum bijgeschreven worden in het userprofile van de user.

Kan iemand mij misschien helpen , alvast bedankt,

Smokey :mrgreen:

smokey

Bericht door smokey » 20 jun 2003, 22:23

:roll: ... uhh is er niemand die mij op weg kan helpen ?? :?:

2.0_JantjeP
Contacteer:

Bericht door 2.0_JantjeP » 30 jul 2003, 00:32

Ik kan je ook niet helpen aan wat je wil maken, maar dit is misschien ook een optie:

Als je NL-Portal installeert kun je opgeven van welk forum (18 dus) het laatst gestartte topic(s) wilt zien.

Jan.

kijk hiervoor ff op:
http://www.officeforum.nl/forum/portal.php

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 30 jul 2003, 08:54

in de plaaatste van $userdata['user_last_visit'] moet bej gmtime() gebruiken. en heb je het wel op goede plaats staan?

Gesloten