- Als mensen rechtsbovenin op mijn standaard login inloggen (of uitloggen) komen ze op het forum ipv op de pagina waar ze inloggen, dat wil ik niet
- Als mensen ingelogd zijn via mijn standaard login rechts bovenin zijn ze op het forum ook ingelogd te zien maar op http://www.112lesidee.nl/phpbb2/ heb ik rechtsbovenin ook zo'n login gehad (die staat nu uitgeschakeld) en dan stond er dat mensen konden inloggen, dat moet ook gewoon werken.
De inlogcode die ik gebruik:
Code: Selecteer alles
<?php
// Als je ingelogd bent dan krijg je dit menu
if (( $userdata['session_logged_in'] ))
{
?>
<form action="" method="post" target="_self" id="loginform">
<p class="title">Welkom <?php echo $userdata['username']; ?> <a class="zonder" href="phpbb2/login.php?logout=true&sid=<?php echo $userdata['session_id']; ?>" target="main">(Uitloggen)</a></p>
<?php
if($userdata['user_level'] >= 1){
?>
<p class="menu">Bewerken:
<a target="new window" href="index.php?p=lessen_beheer">Lesidee</a> | <a target="new window" href="index.php?p=themas_beheer">Thema</a> | <a target="new window" href="index.php?p=werkbladen_beheer">Werkblad</a</p>
<p class="menu">Link:
<a target="new window" href="index.php?p=lptoevoegen">Toevoegen</a> | <a target="new window" href="index.php?p=lpdelete">Verwijderen/Bewerken</a></p>
<p class="menu">Blog:
<a target="new window" href="index.php?p=blogtoevoegen">Toevoegen</a> | <a href="index.php?p=blog_beheer">Verwijderen/Bewerken</a></p>
<?php
}
?>
</form>
<?php
}
else
{
// niet ingelogd
?>
<form action="phpbb2/login.php" method="post" target="_self" id="loginform">
<input type="hidden" name="redirect" value="/index.php">
<p class="title">Gebruikersnaam:
<input class="post" size="14" name="username" value="Gebruikersnaam" onfocus="javascript: if(this.value == 'Gebruikersnaam'){ this.value= ''; }" onblur="javascript: if(this.value == ''){this.value= 'Gebruikersnaam';}" /><br />
Wachtwoord:
<input class="post" type="password" size="14" name="password" value="Wachtwoord" onfocus="javascript: if(this.value == 'Wachtwoord'){ this.value= ''; }" onblur="javascript: if(this.value == ''){this.value= 'Wachtwoord';}" /></p>
<input type="submit" value="Log in" name="login">
</form>
<?php
}
?>