Sneeuwvlokken javascript

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Chiel

Sneeuwvlokken javascript

Bericht door Chiel » 06 dec 2007, 18:39

Iedereen kent wel die javascripts waarbij er sneeuwvlokken over je scherm vallen. Ik heb hier zoon script liggen en zou dit graag op mijn phpbb forum hebben. Maar ik heb even zitten zoeken maar vind niet in welk bestand ik deze code moet zetten.

Alvast bedankt!

BetaDevil

Re: Sneeuwvlokken javascript

Bericht door BetaDevil » 06 dec 2007, 18:39

templates/subSilver/overall_header.tpl lijkt me ;).

Chiel

Bericht door Chiel » 07 dec 2007, 19:51

Heb ik al geprobeerd, maar dan vallen de sneeuvlokken niet tot vanonder aan de pagina stoppen ze tot in de helft. Is er geen andere manier om het te includen in de index?

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 07 dec 2007, 20:22

Ik weet natuurlijk niet welk script je gebruikt, en of er eigenlijk wel meerdere van zijn, maar misschien heb je wat aan dit topic:

http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 3&t=453926

Op pagina 6 staat een oplossing voor het helemaal naar beneden vallen ipv tot halverwege.

Het werkt goed, ik heb het afgelopen woensdag gebruikt voor vallende pepernoten :D
Het kan in overall_header.tpl en dan heb je het op elke pagina, maar daar werd ik persoonlijk een beetje gestoord van dus ik heb het bovenin index_body.tpl gezet zodat het alleen op de index zichtbaar was.

Gesloten