Het instalern van een chatbox

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Little Dragon

Het instalern van een chatbox

Bericht door Little Dragon » 13 aug 2007, 18:13

• Modificatie & Versie:Eigenlijk diverse chatboxes
    Directe link naar de modificatie:[/]
    Adres van je forum: http://www.jouwveiligeplek.com/phpBB/
    phpBB versie:
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?humanizer,birtdayhack, gender hack, admin panel, easymod, admin user notes

Wat is het probleem?Ik zou graag een chatbox willen instalerenn op mijn forum, maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat dat nog best wel ingewikkeld is. Easymod pakt ze niet en ik ben echt een noob in sql, dus ik ben een beetje bang om de db naar de eeuwige jachtvelden te helpen. Weten jullie een gemakkelijke chatbox? Het hoeft geen architectoisch hoogstandje te zijn, het enige wat ik graag zou willen, is dat hij alleen beschikbaar is voor members van het forum. Ik heb diverse topics hier doorgespit en ik kom er maar niet uit. Kan iemand me een beetje op weg helpen?

Alvast bedankt!

Tom V
Contacteer:

Re: Het instalern van een chatbox

Bericht door Tom V » 13 aug 2007, 18:33

Van sql hoef je ook niets te kennen, php is handig maar ook niet nodig.
Je moet enkel de stappen volgen.
Find After add Before add
Voor meer info: kijk op onze >wiki<

Ik zou deze >shoutbox< instaleren

Little Dragon

Bericht door Little Dragon » 14 aug 2007, 14:42

Hoi,

Bedankt voor je antwoord en inderdaad, dat invoegen, achtervoegen en voorvoegen is niet zo'n giga probleem. Maar soms staat er bijvoorbeeld dit:

Code: Selecteer alles

#
#-----[ SQL ]-------------------------------------------------
#
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_server', 'irc.us.azzurra.org');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_port', '6667');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_channel', '#RedFoxy.it');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_quitmsg', 'http://www.forum.redfoxy.it');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_showsmile', '1');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_smilepath', 'images/smiles');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_showbck', '1');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('chat_background', 'templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif');
Tsja, denk ik dan? Wat wordt hiermee bedoeld en hoe doe ik dit. Ik heb gezocht op het net, maar een echt antwoord nog niet gevonden.
Weet iemand hoe je dit moet interpreteren?

Alvast dank!

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 14 aug 2007, 14:47

Dat staat ook uitgelegd in het artikel waar Dark Inca naar linkte.

Little Dragon

Bericht door Little Dragon » 14 aug 2007, 19:37

Sorry, ben een beetje kippig. Ik zit hier te proberen met een vergrotingsprogramma, dus dingen comen stukje bij beetje op mijn scherm voorbij en dan vergeet, of sla ik wel eens ee stukje over, sorry.

Gesloten