- Modificatie & Versie: Anti Bot Question MOD v 3.0.0
Directe link naar de modificatie: http://phpbb.mwegner.de/anti-bot-question-mod/
Adres van je forum: http://www.evenementenforum.nl
phpBB versie: phpBB 2.0.21
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Nee
Wat is het probleem? Alle stappen gevolgd zoals aangegeven in het bestand; krijg ik de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected $end in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 943
Help?
Question-mod inbouwen; Helemaal fout :(
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Question-mod inbouwen; Helemaal fout :(
- Ramon Fincken
- Contacteer:
Re: Question-mod inbouwen; Helemaal fout :(
Update EERST je forum naar 2.0.22 je ligt een versie achter
vervolgens of alvorens kijk je in je functions.php ( includes map ) en loop je de mod instructies na
Backup terugzetten van die file en opnieuw installen helpt al heel vaak
vervolgens of alvorens kijk je in je functions.php ( includes map ) en loop je de mod instructies na
Backup terugzetten van die file en opnieuw installen helpt al heel vaak

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
-
Re: Question-mod inbouwen; Link naar administratiepaneel kwijt
Bedankt voor je info. Ik heb net nogmaals een poging gedaan om de questionmod in te bouwen en stuit op een aantal foutmeldingen. Zie: http://www.eventprovider.com/forum/
Toen ik hier terugkwam zag ik je bericht over dat ik eerst beter kan updaten. Ik heb op de wiki gevonden hoe updaten moet, zij het niet dat ik door het installeren van de questionmod ineens mijn link naar het administratiepaneel kwijt ben.
Zodra ik die terug heb, kan ik updaten.
Ik heb geprobeerd de oude overal_footer terug te zetten maar dit gaf geen resultaat.
Iemand een idee waar mijn link is geblezen?
Toen ik hier terugkwam zag ik je bericht over dat ik eerst beter kan updaten. Ik heb op de wiki gevonden hoe updaten moet, zij het niet dat ik door het installeren van de questionmod ineens mijn link naar het administratiepaneel kwijt ben.

Ik heb geprobeerd de oude overal_footer terug te zetten maar dit gaf geen resultaat.
Iemand een idee waar mijn link is geblezen?
-
Hmmm.. inmiddels heb ik de footer nu terug (helaas onder toevoeging dat de questionmod ingebouwd zit maar goed)
Ik ga updaten.
Ik ga updaten.
-
Re: Question-mod inbouwen; Nu dit weer..
Updaten gaat niet; wanneer ik wil inloggen krijg ik de volgende meldingen:
Warning: init_userprefs() [function.init-userprefs]: Unable to access ./language/lang_dutch/lang_abq.php in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: init_userprefs(./language/lang_dutch/lang_abq.php) [function.init-userprefs]: failed to open stream: No such file or directory in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: init_userprefs() [function.include]: Failed opening './language/lang_dutch/lang_abq.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/sessions.php on line 254
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/sessions.php on line 255
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 961
Ik word er inmiddels wel een beetje ziek van
Hoe los ik dit op? Backup terugzetten, update installeren en de mod opnieuw inbouwen?
Wat ik er zo uit kan halen is dat hij vooral problemen heeft dat hij de nederlandse taal niet kan vinden. Deze zat helaas niet bij de mod erbij maar de nederlandse taal is wel ingesteld op het forum. Ik heb gegoogeld op maar kan nergens een nederlanse toevoeging voor de questionmod vinden. Hij moet echter wel bestaan want de mensen van het http://www.actforum.nl/ hebben het wel voor elkaar gekregen?
Help...
Warning: init_userprefs() [function.init-userprefs]: Unable to access ./language/lang_dutch/lang_abq.php in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: init_userprefs(./language/lang_dutch/lang_abq.php) [function.init-userprefs]: failed to open stream: No such file or directory in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: init_userprefs() [function.include]: Failed opening './language/lang_dutch/lang_abq.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 393
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/sessions.php on line 254
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/sessions.php on line 255
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php:393) in /local/web/websites/5072921295/www/web/forum/includes/functions.php on line 961
Ik word er inmiddels wel een beetje ziek van

Wat ik er zo uit kan halen is dat hij vooral problemen heeft dat hij de nederlandse taal niet kan vinden. Deze zat helaas niet bij de mod erbij maar de nederlandse taal is wel ingesteld op het forum. Ik heb gegoogeld op maar kan nergens een nederlanse toevoeging voor de questionmod vinden. Hij moet echter wel bestaan want de mensen van het http://www.actforum.nl/ hebben het wel voor elkaar gekregen?

Help...
Als het goed is heb je een bestand bij de mod gekregen. Want die wordt opgeroepen in het Nederlands, die je dus niet hebt. Maakt niet zoveel uit, Dump 'm eens. Je krijgt dan van mij of iemand anders een dump terug die je dan in een tekstverwerker(kladblok) moet zetten(kopieëren en plakken). Opslaan als lang_abq.php en uploaden in de map /language/lang_dutch/
De vertaling van de site die je aanwijst is met de hand gemaakt...^^
Of dit alles oplost weet ik niet, het lijkt me niet...maar van minstens 1 probleem zijn we af.
De vertaling van de site die je aanwijst is met de hand gemaakt...^^
Of dit alles oplost weet ik niet, het lijkt me niet...maar van minstens 1 probleem zijn we af.