tittel aanpassen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

tittel aanpassen
Ik wil graag de tittel van elke pagina aanpassen maar ik weet niet hoe, misschien heeft iemand een oplossing ?,reeds bedankt
Re: tittel aanpassen
overall_header.tpl:
<title>{SITENAME} :: {PAGE_TITLE}</title>
{SITENAME} = vanuit database
{PAGE_TITLE} wordt elke keer anders, hiervoor moet je in je root kijken naar $page_title
als je overall hetzelfde wilt, kan je
gewoon vervangen door:
<title>Dit is de nieuwe titel</title>
{SITENAME} = vanuit database
{PAGE_TITLE} wordt elke keer anders, hiervoor moet je in je root kijken naar $page_title
als je overall hetzelfde wilt, kan je
gewoon vervangen door:
<title>Dit is de nieuwe titel</title>
OK bedankt,
maar waar vindt ik die string page_title terug ? in de root, welke file bedoel je daarmee precies. Ik kan
hem even niet terugvinden in die berg code..
maar waar vindt ik die string page_title terug ? in de root, welke file bedoel je daarmee precies. Ik kan
hem even niet terugvinden in die berg code..
In elke buiten common en config vind je deze een beetje/net voor de include van includes/page_header.php
Meestal is deze trouwens een lang sleutel
Meestal is deze trouwens een lang sleutel
Ok heb met een zoekfunctie page_title gevonden, bedankt in iedr geval...
Ik heb het gedeelte van "bekijk forum" aangepast ik denk dat ik er wel uitkom verder.
Wel erg veel code voor een forum vindt ik. nu de html code nog even optimaliseren waarschijnlijk in divs
dan lijkt het redelijk mbt zoekmachines..
Is het echt nodig dat onder elke pagina een link naar phpBB.com wijst ?, ik begrijp het wel maar vindt het wat veel van het goede..
Verder zou ik gaarne mijn profiel aanpassen hier maar ontdek geen link die hiertoe leidt, (minmum aantal posts?)
gr Steven
Ik heb het gedeelte van "bekijk forum" aangepast ik denk dat ik er wel uitkom verder.
Wel erg veel code voor een forum vindt ik. nu de html code nog even optimaliseren waarschijnlijk in divs
dan lijkt het redelijk mbt zoekmachines..
Is het echt nodig dat onder elke pagina een link naar phpBB.com wijst ?, ik begrijp het wel maar vindt het wat veel van het goede..
Verder zou ik gaarne mijn profiel aanpassen hier maar ontdek geen link die hiertoe leidt, (minmum aantal posts?)
gr Steven
phpBB 3.0 heeft heel wat meer code, prosilver is trouwens helemaal semantisch (divs), hoewel de tabellen in subSilver en subsilver2 geen problemen opleveren voor zoekmachines.stevenH schreef:Wel erg veel code voor een forum vindt ik. nu de html code nog even optimaliseren waarschijnlijk in divs dan lijkt het redelijk mbt zoekmachines..
Ja, om hier ondersteuning te krijgen in ieder geval wel.stevenH schreef:Is het echt nodig dat onder elke pagina een link naar phpBB.com wijst ?, ik begrijp het wel maar vindt het wat veel van het goede..
Gebruikerspaneel: ucp.phpstevenH schreef:Verder zou ik gaarne mijn profiel aanpassen hier maar ontdek geen link die hiertoe leidt, (minmum aantal posts?)