Hallo mensen, ik zat te denken maar phpbb hiervoor te gebruiken maar aangezien ik me totaal niet in verdiept in hebt is me verstand dan ook 0. Wat ik graag zou willen is dat als iemand een pagina buiten het forum opent dat sommige paginas alleen voor geregsteerde is etc.
Kunnen jullie me evt handige mods hiervoor linken informaite geven etc?
b.v.d :thumb:
Login systeem php op website gebruiken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Login systeem php op website gebruiken.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
Je kan iets doen van:
Code: Selecteer alles
<?php
define('IN_PHPBB', true);
$phpbb_root_path = './';
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);
//
// Start session management
//
$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_VIEWMEMBERS);
init_userprefs($userdata);
//
// End session management
//
if ( !$userdata['session_logged_in'] )
{
header('Location: ' . append_sid("login.$phpEx?redirect=".$_SERVER['REQUEST_URI'], true));
}
// Pagina inhoud //
?>
hmm i see zit te twijvelen tussen 3 dingen, zelf coderen, joomla / mamboo / phpbb2
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
deze kan je ook gebruiken met phpbb mkportal deze gebruik ik nu ook je heb een site en je eigen forum in 1 is echt fijn en je kan de pagina maken voor enkelt leden en voor bezoekers je kan ook je forum in je site imploteren daar zitten de mods voor bij en voor de nederlandse suport site vind je hier mkportal.nl
het was maar een tip heb er ook een site mee gemaakt maar die is nog niet af dus kan nog geen link zetten als die af is en je wilt een link voor voor beeld kan ik hem geven
suc6
het was maar een tip heb er ook een site mee gemaakt maar die is nog niet af dus kan nog geen link zetten als die af is en je wilt een link voor voor beeld kan ik hem geven
suc6