mySQL querry gezocht

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
pencak
Contacteer:

mySQL querry gezocht

Bericht door pencak » 31 mar 2007, 17:07

Ik heb de support template niet ingevuld omdat deze niet van toepassing is

ik zoek een querry waarmee ik in 1x de 0-posters kan verwijderen uit de database van 1 van de forums die ik beheer

daarnaast hebben we door een fout uit het verleden een heleboel accounts staan waarvan de gebruikersnaam begint met 0.0 en dan nog een reeks cijfers
ook daar zoek ik een querry voor om deze accounts te verwijderen uit de database

wie kan mij hiermee helpen :?:

alvast bedankt
Afbeelding

Lucas

Bericht door Lucas » 31 mar 2007, 17:44

Ik zou de Admin Toolkit daarvoor gebruiken...

pencak
Contacteer:

Bericht door pencak » 31 mar 2007, 18:03

ik kan nergens uithalen dat ik daarmee een querry kan aanmaken

het aantal wat verwijderd moet worden is behoorlijk groot, daarom doe ik liever een ingreep direct in de database

iemand een andere optie :?:
Afbeelding

Coen

Bericht door Coen » 02 apr 2007, 07:49

Users verwijderen via de database is nooit de goede weg, doordat er meer word verwijdert dan alleen de records in de users table.

Je zult echt een online optie moeten gebruiken en ik raad je daarbij Prune Users aan! :)
This script will allow you to delete inactive users for your forum. It features many variables including days since registered, never logged in, etc.
Je kunt dus ook selecteren hoe snel de users (automatisch) verwijdert kunnen worden! ;)

Gesloten