QT and WMP MOD addon voor mp3 ??

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

QT and WMP MOD addon voor mp3 ??

Bericht door mr.Stone » 08 mar 2007, 19:25

Ik heb een tijdje geleden de Quicktime and Windows Media Player BBCode MOD van Tocsin LK op men forum gezet om ervoor te zorgen dat mensen hun mp3s die ergens anders staan af te kunnen laten spelen in hun posts, maar tot men grote verbazing gaat dit niet met die mod, is er een mogenlijkheid om dit wel te kunnen doen.

een tijd geleden had ik ook een forum met die mod en ik kon wel mp3s afspelen :o

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 09 mar 2007, 01:03

Mag het ook een nieuwe losse mod zijn?
http://david.smigit.com/mdd/?keyword=mp ... opment=yes
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

mr.Stone
Contacteer:

Bericht door mr.Stone » 10 mar 2007, 19:20

omg ... nu heb ik die EMFF 0.4 BBcode tag MOD erop gezet en ik test mp3, en da werkt nie :roll: en ik had wmp en qt tags ook geprobeerd in die post en da werkt wel nu omg! hoe komt da dan :o

nu wil ik dus die EMFF weer wegkrijgen maar toch nog mp3 laten spelen, hoe kan ik dat doen ??? :o

edit: dit is in orde ik heb gewoon in includes/bbcode.php EMFF en dat getal weggelaten

maar nu zit ik met dit probleem:

Afbeelding

en ik wil:

Afbeelding

die link eronder hoeft niet, gewoon dat zwarte scherm voor video erboven moet weg, bij qt liefst ook

pieterbas12

Bericht door pieterbas12 » 10 mar 2007, 21:35

mr.Stone schreef:omg ... nu heb ik die EMFF 0.4 BBcode tag MOD erop gezet en ik test mp3, en da werkt nie :roll: en ik had wmp en qt tags ook geprobeerd in die post en da werkt wel nu omg! hoe komt da dan :o

nu wil ik dus die EMFF weer wegkrijgen maar toch nog mp3 laten spelen, hoe kan ik dat doen ??? :o

edit: dit is in orde ik heb gewoon in includes/bbcode.php EMFF en dat getal weggelaten

maar nu zit ik met dit probleem:

Afbeelding

en ik wil:

Afbeelding

die link eronder hoeft niet, gewoon dat zwarte scherm voor video erboven moet weg, bij qt liefst ook
Dan moet je hier even mee gaan puzzelen met dit stukje:

Code: Selecteer alles

width="XX" height="XX"

Gesloten