Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Rogerke
-
Contacteer:
Bericht
door Rogerke » 05 mar 2007, 08:54
Ik weet niet of het mogelijk is maar als er iemand geen toegang heeft tot een forum ziet dat mapje er hetzelfde uit als de fora waar het lid wel toegang voor heeft.
Mijn vraag is of het mogelijk is of er ook een slotje op kan komen te staan als een lid ergens geen toegang voor heeft en als het lid zich inlogt en toegang heeft dat het slotje dan verwijnd (Zie voorbeeld hieronder een voorbeeld van een Web Wiz Guide forum)
Edit: Link naar plaatje veranderd
Laatst gewijzigd door
Rogerke op 05 mar 2007, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 05 mar 2007, 09:21
Een direct antwoord op je vraag heb ik zo niet. Er is iig enige modificatie vereist als je dit voor elkaar wil krijgen, standaard zit het niet in phpbb.
Waarom zorg je er niet voor dat de subfora die voor bepaalde mensen niet toegankelijk zijn ook simpelweg niet zichtbaar voor ze zijn? Dat neemt denk ik een hoop onduidelijkheid weg, en het wordt er allemaal nog overzichterlijker op.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
Ramon Fincken
-
Contacteer:
Bericht
door Ramon Fincken » 05 mar 2007, 09:27
* En dus even verplaatst naar MOD Ondersteuning & Hulp
-
Rogerke
-
Contacteer:
Bericht
door Rogerke » 05 mar 2007, 10:15
Aeolus schreef:Een direct antwoord op je vraag heb ik zo niet. Er is iig enige modificatie vereist als je dit voor elkaar wil krijgen, standaard zit het niet in phpbb.
Waarom zorg je er niet voor dat de subfora die voor bepaalde mensen niet toegankelijk zijn ook simpelweg niet zichtbaar voor ze zijn? Dat neemt denk ik een hoop onduidelijkheid weg, en het wordt er allemaal nog overzichterlijker op.
Klopt, maar ik heb ook fora waar leden zich voor kunnen aanmelden. De leden weten dan ook niet dat die fora er zijn namelijk.