Problemen met icoon report post mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
topseries

Problemen met icoon report post mod

Bericht door topseries » 19 feb 2007, 12:19

hallo,

ik heb de report post mod geinstalleerd. alles werkt naar behoren(goed) en is dus perfect, echter, het icoon van Report post werkt niet :? de link naar het bestand is goed inde code, de naam van het bestand klopt, echter ik krijg toch een rood kruisje ipv het icoon.... :? kan ook geen fouten in de code o.i.d. vinden...

weet iemnd wat dit kan zijn?

Bertie

Bericht door Bertie » 19 feb 2007, 12:24

Welke report mod?
Moest je de images in een images map genaam lang_english zetten soms?

soqs

Re: Problemen met icoon report post mod

Bericht door soqs » 19 feb 2007, 12:27

topseries schreef:hallo,

ik heb de report post mod geinstalleerd. alles werkt naar behoren(goed) en is dus perfect, echter, het icoon van Report post werkt niet :? de link naar het bestand is goed inde code, de naam van het bestand klopt, echter ik krijg toch een rood kruisje ipv het icoon.... :? kan ook geen fouten in de code o.i.d. vinden...

Hallo,

kan je mischien het stukje code posten en de groep waar het plaatje in staat dan kan ik het naargaan.
http://www.gta-zone.nl/ Een team een taak.

Bertie

Re: Problemen met icoon report post mod

Bericht door Bertie » 19 feb 2007, 12:28

soqs schreef:
topseries schreef:hallo,

Hallo,

kan je mischien het stukje code posten en de groep waar het plaatje in staat dan kan ik het naargaan.
Als je leest is dat niet echt nodig ;)
Waarschijnlijk zit de fout in de afbeelding, eventueel als je de taal op engels zet dat ie het wel doet .

topseries

Bericht door topseries » 19 feb 2007, 13:17

nee, met de taal op engels, werkt de image ook niet. zal even de link van de mod opzoeken

het betreft deze mod: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... 98&start=0

Gesloten