Wat is het probleem?
ik krijg opeens een foutmeldig op mijn forum , was niet meer te zien enkelt de foutmelding heb het forum nu wel weer zover dat het zichtbaar is : gebruikers weer terug topics echter geen posts wel aantal posts !
geprobeerd een backup database terug te zetten maar krijg elke keer een duplicate error msql backup file is 20 mb,
backup gemaakt met phpbb admin
Wanneer ontstond het probleem?
gisteren morgen ( vrijdag 9-2-2007) nog normaal gepost , even weg geweest toenwe thuis kwamen en weer op het forum wilde had ik geen enkle post meer
Adres van je forum: http://www.katjamelano.nl
Directe link naar de modification:
nvt
phpBB versie:
2.0.22
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd?
er zijn wel wat mods geinstalleerd maar daar had ik geen problemen mee werkten alle uitstekend
Heb je gezocht naar een antwoord?
ja ,
geprobeerd via admincp backup te herstellen , lukt niet terwijl ik daar ook de backup hebt gemaakt
ik heb zelfs het programma bigdump gebruikt maar die stopt circa 25 %
bij duplicate error in post xxxxxxx
alle gebruikers heb ik wel terug aantal posts ook echter alleen de inhoud posts is er niet bij alle topics zijn leeg
ik kom er niet meer uit graag zou ik met spoed hulp willen hebben
Herstellen grote database 2.0.22
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Heb je al geprobeerd de backup terug te zetten d.m.v. phpMyAdmin?
Je probleem met Bigdump kunnen we altijd nog proberen op te lossen zodra phpMyAdmin niet toereikend is!
Ik weet niet zeker of Bigdump problemen gaat opleveren zodra er al records in de database aanwezig zijn die ook met de backup worden terug gezet! 
Je probleem met Bigdump kunnen we altijd nog proberen op te lossen zodra phpMyAdmin niet toereikend is!

ja heb ik maar na het eind krijg ik geen "beeld" dan is de admin pagina rechts leeg dus wil ,
phpmyadmin heeft een limit to 2mb files mijn backup is 20 mb
ik host bij mijndomein , ik heb daar nooit problemen gehad ,
bigdump stopt bij circa 25 % omdat hij een duplicate error vind ,tabellen ook al en keer leeg gemaakt ,
het rare is backup gemaakt met phpbb admin backup database , maar terug zetten lukt dus niet : herstel database
mbt bigdump : backup file heeft ook een drop table en dan create : dus die tabellen zouden in pricipe leeg moeten zijn
phpmyadmin heeft een limit to 2mb files mijn backup is 20 mb
ik host bij mijndomein , ik heb daar nooit problemen gehad ,
bigdump stopt bij circa 25 % omdat hij een duplicate error vind ,tabellen ook al en keer leeg gemaakt ,
het rare is backup gemaakt met phpbb admin backup database , maar terug zetten lukt dus niet : herstel database
mbt bigdump : backup file heeft ook een drop table en dan create : dus die tabellen zouden in pricipe leeg moeten zijn

- Ramon Fincken
- Contacteer:
pak even een file split programma en kap je SQL file af tot 2 MB of 5 MB naar je wilt ...
zorg dat iedere SQL command met een ; eindigd... je zal dus even alles moeten nalopen..
laat daarna bigdump erop los
zorg dat iedere SQL command met een ; eindigd... je zal dus even alles moeten nalopen..
laat daarna bigdump erop los

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com