Groot probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
SpuCci

Groot probleem

Bericht door SpuCci » 12 jan 2007, 21:38

Ik heb de mod multiple poll geinstalleerd en nu als ik iets wil posten krijg ik een error:

Code: Selecteer alles

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/mikede/domains/mike-creater.nl/public_html/forum/includes/functions_post.php on line 326
De line die fout is zou deze moeten zijn:

$sql = (!$post_data['has_poll']) ? "INSERT INTO " . VOTE_DESC_TABLE . " (topic_id, vote_text, vote_start, vote_length, vote_max, vote_hide, vote_undo) VALUES ($topic_id, '$poll_title', $current_time, " . ($poll_length * 86400) . ", '$max_vote', '$hide_vote', '$undo_vote')" : "UPDATE " . VOTE_DESC_TABLE . " SET vote_text = '$poll_title', vote_length = " . ($poll_length * 86400) . ", vote_max = '$max_vote', vote_hide = '$hide_vote', vote_undo = '$undo_vote' " WHERE topic_id = $topic_id";
ziet iemand de fout ??? plx help

Bee

Bericht door Bee » 12 jan 2007, 21:42

Probeer dit eens:

$sql = (!$post_data['has_poll']) ? "INSERT INTO " . VOTE_DESC_TABLE . " (topic_id, vote_text, vote_start, vote_length, vote_max, vote_hide, vote_undo) VALUES ($topic_id, '$poll_title', $current_time, " . ($poll_length * 86400) . ", '$max_vote', '$hide_vote', '$undo_vote')" : "UPDATE " . VOTE_DESC_TABLE . " SET vote_text = '$poll_title', vote_length = " . ($poll_length * 86400) . ", vote_max = '$max_vote', vote_hide = '$hide_vote', vote_undo = '$undo_vote'  WHERE topic_id = $topic_id";
... Maar ik modereer (nog) niet.

SpuCci

Bericht door SpuCci » 12 jan 2007, 21:51

Ja ,bedankt het werkt
Wohoooh

Gesloten