Php scripters (Forum Bouwers) gezocht!

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
<<<Neo>>&g

Php scripters (Forum Bouwers) gezocht!

Bericht door <<<Neo>>&g » 10 jan 2007, 20:22

Beste mensen,

Ik heb sinds 2 jaar een eigen forum wat wel aardig loopt en waar veel beginnende dj,s en producers(muziek) komen om hier hun dingen te promoten en ideeën op te doen van andere members.
Nou is er altijd iemand geweest die het forum altijd up to date hield en
altijd leuke mods installeerde om het leuk te houden voor die jonge gasten,maar sinds een paar maanden heeft die gast mij in de kou laten staan en is met de noorderzon vertrokken.
Tot nu toe in die 6 maanden ltijd goed is het altijd goed gegaan en zijn er geen fatale errors geweest.
Echter is het forum wel verouderd, niet up to date en kan ik een hoop dingen niet gebruiken zoals mijn ban panel en nog een x aantal dingen.

Iedereen is de lay out een beetje zat inmiddels en iedereen vraagt zich af waarom het forum er een beetje uitziet alsof de tijd stil staat.
Ik zou dolgraag wat leuke dingen willen installeren voor de members en er een warm en gezellig forum van maken,maar ja ik bezit die skills helaas niet.

Ik ben echt wanhopig en zie geen toekomst voor dit forum als er niet snel iets aan gedaan word.
Daarom doe ik hier een laatste poging om dit forum te redden.

Ik zoek dus iemand die ervaring heeft met phpbb of een mooier forum phpbb2 ofzo.

Ik heb er goed over nagedacht over wat ik allemaal zou willen hebben.
Het is een schappelijk lijstje.
Iig wil ik erop hebben :

Een betaaleenheid waarmee je leuke dingen kunt doen.
Bij iedere post krijg je geld erbij etc etc.

Een goed waarschuwings/ban systeem waarin duidelijk te zien is wie hoeveel waarschuwingen heeft + ban voor bepaalde tijd in kunne stellen.

Zelf groepen kunnen aanmaken met kleur en al + speciale rechten kunnen instellen voor groepen.

Andere lay out.

Dit zijn denk ik de grootste mods die ik wil hebben, de rest zijn kleine mods zoals vlaggetjes onder de namen, auto avatar verkleiner etc etc.

Is er iemand die mij hiermee aub mee wilt helpen?
Eventueel is een vergoeding ook mogelijk(prijs in overleg)
Ook valt er over een Admin of Technische Staff positie mogelijk
Ik hoop echt dat er iemand is die serieus op deze oproep ingaat.

Je kunt me contacten op sofiaanchalati@hotmail.com
http://www.remixpromotions.nl

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 jan 2007, 14:56

Dus de bedoeling is dat er gewoon MODs geinstalleerd worden en eventueel gescript wordt?
Zo ja stuur me dan eens een pmtje :)

Nymphy

Bericht door Nymphy » 11 jan 2007, 15:17

dit graag in het volgende topic plaatsen :

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=22107

Gesloten