Onderschrift aanpassen alleen door Admin?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Eefjuh
Contacteer:

Onderschrift aanpassen alleen door Admin?

Bericht door Eefjuh » 08 jan 2007, 01:18

Ik zoek een mod, of iets dergelijks dat ik als Amdin alleen het recht heb om onderschriften te maken en aan te passen.

Er komt vooral veel spam in voor, nou heb je daar handige mods voor, helaas kan ik deze niet gebruiken omdat ik op bird planet een speciaal onderschrift heb voor de gebruikers die ze kunnen aanvragen.

Nu maak ik gebruik van een mod (users list) waardoor ik in mijn admin paneel alle profielen per persoon kan opzoeken en kan aanpassen.

Ik zat er zelf aan de denken om het stukje gewoon weg te halen waar je je onderschrift kan invullen, maar dan krijg ik deze natuurlijk ook niet meer te zien in mijn ACP.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Het lijkt me namelijk zo dat het een niet al te moeilijk aan te passen stukje is.

Eefjuh
Contacteer:

Bericht door Eefjuh » 08 jan 2007, 02:01

Hmz, ik heb dus net gemerkt dat als ik het stukje:

Code: Selecteer alles

<tr> 
	  <td class="row1"><span class="gen">{L_SIGNATURE}:</span><br /><span class="gensmall">{L_SIGNATURE_EXPLAIN}<br /><br />{HTML_STATUS}<br />{BBCODE_STATUS}<br />{SMILIES_STATUS}</span></td>
	  <td class="row2"> 
		<textarea name="signature" style="width: 300px"  rows="6" cols="30" class="post">{SIGNATURE}</textarea>
	  </td>
	</tr>
verwijder uit de profile_add_body.tpl dat ik dan nog wel in mijn ACP het onderschrift kan toevoegen, alleen als ik op profiel druk om het te bewerken, ik geen mogenlijkheid heb om het in te vullen.

Het enige wat ik mij dan afvraag, of dit voor de registratie dan ook geldt.

Waar zou ik deze stukjes dan kunnen weghalen zonder dat ik problemen krijg met het in het ACP aanpassen?

Gesloten