CrackerTracker Professional G5

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Epox
Contacteer:

CrackerTracker Professional G5

Bericht door Epox » 06 jan 2007, 13:29

Zoals iedereen weet is phpBB vaak het doelwit van hackers/crackers/scriptkiddies. Nu heb ik al al diverse mods uitgevoerd om mijn phpBB wat veiliger te maken, maar het kan nooit veilig genoeg zijn.

Ik was aan het rondneuzen en ik stuitte op deze mod: http://www.phpbbhacks.com/download/4359

CrackerTracker Professional G5 versie 5.0.3

Een extreem grote mod met enorm veel tools om hackers tegen te gaan. Maar voor dat ik deze mod ga installeren, wil ik eerst van jullie weten of het verstandig is om dit te doen, en of deze mod betrouwbaar is. Tevens wil ik weten of dit pakket mijn forum genoeg weerstand bied tegen die vervelende scriptkiddies.

Mensen ervaring met dit pakket? Laat maar horen.. :thumb:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 06 jan 2007, 13:31

Die mod maakt je forum enkel onveiliger. de enigste manier om je forum veilig te houden is gebruiken maken van de laatste phpbb versie.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 06 jan 2007, 14:02

Aangezien ik hem in een premod versie heb zitten op mijn website, zoek ik de vertaling van deze mod. Zijn er mensen die hem al vertaald hebben?

In ieder geval bedankt voor het bekijken van dit topic en hopelijk heeft iemand hem :D

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 06 jan 2007, 16:58

Dit vind ik een beetje tegenstrijdig.
paul schreef:Die mod maakt je forum enkel onveiliger. de enigste manier om je forum veilig te houden is gebruiken maken van de laatste phpbb versie.
brandsrus schreef:Aangezien ik hem in een premod versie heb zitten op mijn website, zoek ik de vertaling van deze mod. Zijn er mensen die hem al vertaald hebben?

In ieder geval bedankt voor het bekijken van dit topic en hopelijk heeft iemand hem :D
Twee leden van het phpBB.nl team, die er beiden veel verstand vanaf hebben, zeggen iets tegenovergestelds. Volgens paul maak je je forum hiermee zo lek als een mandje, terwijl brandsrus hem zelf gebruikt?

Graag wat opheldering?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 06 jan 2007, 16:59

Ik ben geen lid van het phpbb.nl team, enkel support team, en meer als een rankje zijn wij niet :idea:
Maar lees dit eens: http://area51.phpbb.com/phpBB/viewtopic ... 96#p157896

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 06 jan 2007, 17:00

Epox schreef:[..]

Graag wat opheldering?
Ten eerste: Paul zit niet in het phpBB.nl Team maar in het Support Team

Ten tweede: Het zit in de premod ingebakken die ik gebruik, gebruik hem tegen mijn zin in en ben op mijn site bezig met een translation pack voor die premod. Dus moet ik de language Ctracker hebben anders moet ik hem zelf vertalen om het pakket te voltooien.

Tot zover de toelichting

Gesloten