msn of google geregistreerd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
msn of google geregistreerd
Hoe kan je instellen dat de zoekmachines zoals Google en Msn of Yahoo als geregistreerde gebruikers op het forum te zien zijn...Bij de bezoekers van bv. de laatste 5 min. die ik ook naar 24 uur wil verhogen maar nog zoekende ben daarnaar.
Alles op zijn tijd.
Alles op zijn tijd.
Anita
Dat is mogelijk door de mod die word ontwikkeld door Raimon (lid van dit forum)
Bekijk de volgende link eens
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=473524
Bekijk de volgende link eens
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=473524
-
Je kunt hem gewoon gebruiken http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=189
die versie heeft een bug en NIET gebruiken svpDaan schreef:Je kunt hem gewoon gebruiken http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=189
Die versie kilt de meerder bots niet die je online ziet

bovenstaande link gepost door Brandsrus zegt alles
Laatst gewijzigd door Raimon op 31 dec 2006, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
versie 1.3.1 die in de download link staat van phpbb.com, ik ben nu bezig met 1.3.2 maar wanneer die komt doe ik geen uitspraken over 

-
- Contacteer:
is dit dezelfde mod die ik heb
Code: Selecteer alles
* admin_bots.php
* -------------------
* begin : Sunday, February 13, 2005
* copyright : (C) 2004 Adam Marcus
* email : adam_marcus@btinternet.com
Re: msn of google geregistreerd
Doe je dit met een reden of alleen omdat je het mooi vind? Misschien een beetje een noob vraag, maar ik snap alleen het nut er niet vanvillacavia schreef:Hoe kan je instellen dat de zoekmachines zoals Google en Msn of Yahoo als geregistreerde gebruikers op het forum te zien zijn...Bij de bezoekers van bv. de laatste 5 min.

Waarschijnlijk heb je versie 1.3 of 1.2 dat ik uit me hoofd nog kan zeggen, ik meen 1.2carpflashes.nl schreef:is dit dezelfde mod die ik heb
Code: Selecteer alles
* admin_bots.php * ------------------- * begin : Sunday, February 13, 2005 * copyright : (C) 2004 Adam Marcus * email : adam_marcus@btinternet.com

Kijk hier sla je de plank mis meeGiganerd schreef:Doe je dit met een reden of alleen omdat je het mooi vind? Misschien een beetje een noob vraag, maar ik snap alleen het nut er niet vanvillacavia schreef:Hoe kan je instellen dat de zoekmachines zoals Google en Msn of Yahoo als geregistreerde gebruikers op het forum te zien zijn...Bij de bezoekers van bv. de laatste 5 min.

Het is juist efficient als je onderscheit wil maken als er een Bot op je forum verschijnt, of als er een gast is.
Daarbij kan je kijken of google je forum kan vinden, en hoeveel die het bezoekt

Ow cool, dat klinkt wel nuttig idd, misschien een MOD voor het nieuwe jaarRaimon schreef:Kijk hier sla je de plank mis mee.
Het is juist efficient als je onderscheit wil maken als er een Bot op je forum verschijnt, of als er een gast is.
Daarbij kan je kijken of google je forum kan vinden, en hoeveel die het bezoekt

Thanks!
-
- Contacteer:
is het ook mogelijk om de bots niet te laten zien in "wie is er online"
dat men bv een optie kan maken om deze wel of niet te laten.
dus dat deze alleen via de acp in de mod zelf terug zijn te vinden.
want ik zelf vindt het vrij storend dat er bv googlebot of msn naast of tussen de gebruikers staat.
dat men bv een optie kan maken om deze wel of niet te laten.
dus dat deze alleen via de acp in de mod zelf terug zijn te vinden.
want ik zelf vindt het vrij storend dat er bv googlebot of msn naast of tussen de gebruikers staat.
Welke versie heb je gedownloadt en geinstalleerd?
-
- Contacteer:
In language/lang_dutch/lang_bot_admin.php 

1.3 niet de 1.3.1?
Zit een verschil tussen de 1.3.1 kild namelijk de dubbele Bots
Ik raad je echter dan aan om te update naar 1.3.1
Zit een verschil tussen de 1.3.1 kild namelijk de dubbele Bots

Ik raad je echter dan aan om te update naar 1.3.1