knop zoals "www", maar naar andere pagina

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

knop zoals "www", maar naar andere pagina

Bericht door mr.Stone » 26 nov 2006, 12:27

Ik wil dus een soort van "www" knop bijmaken maar dan 1 die gaat naar een link die ik zelf voor men leden kan instellen, ook niet iedereen zal deze knop hebben, alleen VIP mensen van het forum.

Iemand idee hoe dit moet, of is er een mod voor ?

Alvast bedankt
mvg Stijn :bier:

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 26 nov 2006, 14:16

een soort van pagina die afhankelijk is van groep tot groep?

mr.Stone
Contacteer:

Bericht door mr.Stone » 26 nov 2006, 15:46

The_White_Eagle schreef:een soort van pagina die afhankelijk is van groep tot groep?
Kijk:

bv. het forum gaat over design

Een lid wil een 'designer' profiel omdat hij zen werkjes post, daarvoor maak ik een .html pagina met zen design informatie, werkjes, ...

een ander lid zit gewoon op het forum om werkjes te bekijken en is dus een gewoon lid!

--> nu wil ik onder de post van een designer, de link plaatsen naar zen .html pagina --> ik kan dit doen bij 'www' maar ik wil de gebruikers recht geven hun eigen site daar in te vullen (ook liefst op het mini-profiel een link naar daar)

En als iemand daar op klikt komt hij/zij terecht bij dat uitgebreide (door mij gemaakte) (html) profiel.

Mss is dit wat duidelijker :D

Mvg Stijn

TWEagle
Contacteer:

Bericht door TWEagle » 26 nov 2006, 16:41

dat is dus eigenlijk een custom profile field

dan is dit doenbaar: http://phpbbhacks.com/download/6664

maar aangezien je ook nog bij de designers ook nog een html pagina wilt aanmaken zou ik zeggen maak een aparte pagina voor dei groep in php en met een wysiwyg editor die mensen hun profiel laten maken en dan die link koppelen aan de hierboven gevonden mod

mr.Stone
Contacteer:

Bericht door mr.Stone » 26 nov 2006, 16:59

The_White_Eagle schreef:dat is dus eigenlijk een custom profile field

dan is dit doenbaar: http://phpbbhacks.com/download/6664

maar aangezien je ook nog bij de designers ook nog een html pagina wilt aanmaken zou ik zeggen maak een aparte pagina voor dei groep in php en met een wysiwyg editor die mensen hun profiel laten maken en dan die link koppelen aan de hierboven gevonden mod
Vet ! nu moet ik misschien zelf geen html pagina meer maken idd, ze kunnen dan zelf hun gegevens invullen, dit was niet wat ik zocht omdat ik d8 dat dit niet bestond, nu ik de demo's heb gezien ben ik verbaasd, ik installeer het even op men forum!

btw: het gaat niet over designers op men forum, dat was maar een voorbeeld, maar dat doet er niet toe!

Echt bedankt!
Mvg Stijn :bier: :thumb: :D

edit: weet je ook waar ik de nl vertaling kan vinden ?

Gesloten