Bepaalde subfora uitsluiten bij 'latest posts'
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bepaalde subfora uitsluiten bij 'latest posts'
Hi,
Ik ben bezig met het opzetten van een forum, waarbij het van belang is dat ik users in hun profiel kan laten aangeven welke subfora er wel of niet meegenomen worden in de 'berichten sinds je laatste bezoek' pagina. Ik kan me herinneren dat er ooit zoiets bestond, maar is zoiets er nog steeds? Het hoeft niet persé op de 'berichten sinds je laatste bezoek' pagina te zijn, het mag wat mij betreft ook zo zijn dat ik een active topics pagina maak waar ik dit op toe kan passen. Als er dergelijke mods bestaan dan hoor ik het graag ! Ik heb al geprobeerd te zoeken op phpbb hacks en phpbb.com maar helaas, weinig resultaat vrees ik.
Ik ben bezig met het opzetten van een forum, waarbij het van belang is dat ik users in hun profiel kan laten aangeven welke subfora er wel of niet meegenomen worden in de 'berichten sinds je laatste bezoek' pagina. Ik kan me herinneren dat er ooit zoiets bestond, maar is zoiets er nog steeds? Het hoeft niet persé op de 'berichten sinds je laatste bezoek' pagina te zijn, het mag wat mij betreft ook zo zijn dat ik een active topics pagina maak waar ik dit op toe kan passen. Als er dergelijke mods bestaan dan hoor ik het graag ! Ik heb al geprobeerd te zoeken op phpbb hacks en phpbb.com maar helaas, weinig resultaat vrees ik.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Hoewel niet meer in ontwikkeling, bied deze mod van Mosymuis je waarschijnlijk de oplossing:
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=167
http://mods.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=167
... Maar ik modereer (nog) niet.
geweldig ! thanks !
Edit : en helaas moet ik er achter komen dat ie totaal niet compatible is. Dus mocht iemand nog goeie suggesties hebben of dit evt werkend kunnen krijgen voor de huidige release, dan graag !
Edit : en helaas moet ik er achter komen dat ie totaal niet compatible is. Dus mocht iemand nog goeie suggesties hebben of dit evt werkend kunnen krijgen voor de huidige release, dan graag !
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
als je met index.php aan het aanpassen bent zegt de mod ;
Dat deel wat je moet zoeken komt in de huidige index.php niet voor.#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
if ( $is_auth_ary[$forum_data[$j]['forum_id']]['auth_view'] && $forum_data[$j]['cat_id'] == $cat_id )
#
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------
#
if ( $is_auth_ary[$forum_data[$j]['forum_id']]['auth_view'] && $forum_data[$j]['cat_id'] == $cat_id && !($userdata['session_logged_in'] && $board_config['ignore_or_hide_forums'] == HIDE && in_array($forum_data[$j]['forum_id'], explode(',', $userdata['user_ignore_hide_forums'])) && $viewcat == -1 ) )
Als je iets voor me zou kunnen betekenen zou ik dat heel erg op prijs stellen !Bee schreef:Hmm, dat moet in phpBB 2.0.20 geweest zijn dan...
Daar moet ik eens uitgebreid voor gaan zitten binnenkort, dat kan ik nu niet even snel bekijken.