zien wanneer iemand voor laatst gepost heeft?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

zien wanneer iemand voor laatst gepost heeft?
Bestaat er een mod hiervoor? En zo ja, waar vind ik die en ik welke map moet ik die installeren?
*even een algemene vraag over mods....als je een mod download en installeer, moeten ze dan allemaal in dezelfde map of is het afhankelijk van het soort mod?
*even een algemene vraag over mods....als je een mod download en installeer, moeten ze dan allemaal in dezelfde map of is het afhankelijk van het soort mod?
Hoe bedoel je precies?
Helemaal rechts van de index staan de laatst geposte berichten.
Plus dat bij iedere post een tijdstip staat.
Kun je je vraag wat duidelijker stellen? Ik snap hem denk niet helemaal.
Helemaal rechts van de index staan de laatst geposte berichten.
Plus dat bij iedere post een tijdstip staat.
Kun je je vraag wat duidelijker stellen? Ik snap hem denk niet helemaal.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Oke, euhhhh ja.......
Ik bedoel wij hadden op ons oude forum behoorlijk veel leden, maar willen wel graag de actieve leden behouden en mensen die dus nooit of nauwelijks posten kunnen verwijderen. Simpel is als ze na 1 maand nog op 0 berichten staan, dan gaan ze eraf, maar het word lastiger als iemand maar een paar berichten heeft geplaatst.
Nu lijkt het me wel handig als in de gebruikerslijst kan zien op welke datum zo iemand voor het laatst gepost heeft, want anders moet je per persoon gaan zitten bekijken en dat is omslachtig
Ik hoop dat het zo duidelijk is en anders hoor ik het wel
Ik bedoel wij hadden op ons oude forum behoorlijk veel leden, maar willen wel graag de actieve leden behouden en mensen die dus nooit of nauwelijks posten kunnen verwijderen. Simpel is als ze na 1 maand nog op 0 berichten staan, dan gaan ze eraf, maar het word lastiger als iemand maar een paar berichten heeft geplaatst.
Nu lijkt het me wel handig als in de gebruikerslijst kan zien op welke datum zo iemand voor het laatst gepost heeft, want anders moet je per persoon gaan zitten bekijken en dat is omslachtig

Oke, euhhhh ja.......

Het is me nu een stuk duidelijker 
Een echte oplossing kan ik je niet geven.
Wellicht dat je kunt kijken in je memberlist, en dan sorteren op top 10 posters oid.
Ik heb er nog nooit een MOD of iets voor gezien.

Een echte oplossing kan ik je niet geven.
Wellicht dat je kunt kijken in je memberlist, en dan sorteren op top 10 posters oid.
Ik heb er nog nooit een MOD of iets voor gezien.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Onjuist, daar is wel een mod voor,
je kan auto prune users gebruiken gebruikers die gebruikers automatisch verwijderd na een bepaalde inactive tijd
Te vinden op phpBBhacks.com
je kan auto prune users gebruiken gebruikers die gebruikers automatisch verwijderd na een bepaalde inactive tijd

Te vinden op phpBBhacks.com
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads