topic sortin mod install

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
funyboyke

topic sortin mod install

Bericht door funyboyke » 03 okt 2006, 06:31

ik heb een probleempje,

ik wil de Topic Sorting (version 1.0.3) mod installeren,
het is 1 text bestand, verder niks. Ik moet er 4 bestanden aanpassen, maar ik heb enkele vragen:

- er zit geen install bestand bij, maar je moet wel iets aanpassen in de sql
moet je die code dan gewoon ingeven bij je database? (is misschien een domme vraag, maar ik gebruikte altijd die install)

- 1 van de 4 bestanden die ik moet aanpassen is forum_edit_body.tpl, waar vind ik die op mijn forum? er is wel view topic body ofzo van die dingen, maar forum_edit_body vind ik niet :?

(- en dan nog een klein vraagje: ken er iemand deze mod? want hij ziet er redelijk slordig uit, dus ik weet niet of hij goed is)

alvast bedankt

Raimon
Contacteer:

Re: topic sortin mod install

Bericht door Raimon » 15 okt 2006, 19:37

funyboyke schreef:ik heb een probleempje,

- er zit geen install bestand bij, maar je moet wel iets aanpassen in de sql
moet je die code dan gewoon ingeven bij je database? (is misschien een domme vraag, maar ik gebruikte altijd die install)
Ja dat moet je invoeren in jou database zie het artikel Hoe installeer ik MODs en dan kopje 10 ;)
funyboyke schreef: - 1 van de 4 bestanden die ik moet aanpassen is forum_edit_body.tpl, waar vind ik die op mijn forum? er is wel view topic body ofzo van die dingen, maar forum_edit_body vind ik niet :?
Al geprobeerd deels te zoeken met de mod, eventueel kan je de regel plaatsen die je niet kan vinden.
Bij grote codes, svp een link ipv volledige code te plaatsen.
funyboyke schreef: (- en dan nog een klein vraagje: ken er iemand deze mod? want hij ziet er redelijk slordig uit, dus ik weet niet of hij goed is)

alvast bedankt
Daar kan ik je helaas niet mee helpen, als die volgens een officele instal template is gemaakt zal het al veel scheelen.
Maar ik zou er verder niet kunnen zeggen of die goed of minder goed is.

SUcces ermee :thumb:

funyboyke

Bericht door funyboyke » 15 okt 2006, 19:39

ten eerste: super bedankt dat je me helpt :bier:

maar ten tweede: ik wist niet dat dit er nog stond, ik heb die mod al laaaang geïnstalleerd en hij werkt perfect :wink:

:thumb:

Gesloten