Hoe weet ik of er mods geinstalleerd zijn
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Hoe weet ik of er mods geinstalleerd zijn
Voor het updaten schijn je te moeten weten of er mods geinstalleerd zijn. Daar hangt de maniet van updaten vanaf.
Ik heb het forum overgenomen van iemand anders en heb geen contact met die persoon. Dus hem vragen kan niet. ik het ergens anders zien?
Ben een leek op phpbb gebied, dus misschien is het wel een domme vraag. Ik heb wel gezocht in de database op mods. Kan het echter niet vinden.
Ik heb het forum overgenomen van iemand anders en heb geen contact met die persoon. Dus hem vragen kan niet. ik het ergens anders zien?
Ben een leek op phpbb gebied, dus misschien is het wel een domme vraag. Ik heb wel gezocht in de database op mods. Kan het echter niet vinden.
het kan natuurlijk altijd zijn dat er mods in het forum verwerkt zijn die bijvoorbeeld een deel uitmaken van de een toetevoegen code met een update naar 2.0.21 bijv. dan kan dat wel is voor problemen zorgen als je stukken code weg haalt die voor een bepaalde mod bedoeld waren.
Daarom is het ook belangrijk dat je altijd een modlijst bij houdt wat je aan mods op je forum hebt met de bestanden die daar bijhoren.
Daarom is het ook belangrijk dat je altijd een modlijst bij houdt wat je aan mods op je forum hebt met de bestanden die daar bijhoren.
-
-
Linkje weer weggehaald.
Laatst gewijzigd door snelle henkie op 07 okt 2006, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er naar uit dat het gewoon een ongemodde phpbb ik heb in de verschillende bestanden gekeken via de bron maar kon zo niks geks zien.
Als je gaat updaten zorg er dan gewoon voor dat je een backup van alles maakt zo dat als er iets fout je altijd alles terug kunt zetten.
dit artikel is ook makkelijk http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
Maar welke versie draai je nu dan
Als je gaat updaten zorg er dan gewoon voor dat je een backup van alles maakt zo dat als er iets fout je altijd alles terug kunt zetten.
dit artikel is ook makkelijk http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24
Maar welke versie draai je nu dan

-
-
Vergeet ook niet dat je alle template`s en talen moet aantepassen zie ook nog deze handleiding http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=113
- Denskie War
- Contacteer:
niet echt slim natuurlijk
ik heb van alle mods, hacks en aanpassingen de bestanden in orginele een aangepaste versie opgeslagen
als je moet gaan updaten en/of aanpassen is het wel erg makkelijk om terug te kunnen zoeken wat je gedaan hebt
ik heb op mijn forum ongeveer 60 hacks en aanpassingen zitten, dat kan je echt niet zo onthouden
ik heb van alle mods, hacks en aanpassingen de bestanden in orginele een aangepaste versie opgeslagen
als je moet gaan updaten en/of aanpassen is het wel erg makkelijk om terug te kunnen zoeken wat je gedaan hebt
ik heb op mijn forum ongeveer 60 hacks en aanpassingen zitten, dat kan je echt niet zo onthouden

- Denskie War
- Contacteer: