Birthday mod > onderin geen verjaardagsregel meer

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kwiebus

Birthday mod > onderin geen verjaardagsregel meer

Bericht door Kwiebus » 12 sep 2006, 12:17

Wat is het probleem? Na installatie van Birthday mod, staat er onderaan geen regel meer met de aankomende verjaardag terwijl die er eerst wel stond.
Wanneer ontstond het probleem? Ik had Birtday mod geïnstalleerd na de Attachment mod. Toen bleek dat ik via een nieuw template geen attachments kon uploaden. Dat heb ik veranderd maar sindsdien zijn de verjaardagen verdwenen
Adres van je forum: http:// http://www.bullengeurenkoffiepraat.nl
Geïnstalleerde mods: Attechments mod, Easymod en birtday mod
Huidige template: Diddle
phpBB versie: 2.2.21
Host: Lycos
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
Heb je gezocht naar een antwoord?

Met Easymod heb ik de birtday mod geïnstalleerd. Dat was goed gegaan en ik zag onderin, onder gebruikers online, een regel staat met de aankomende verjaardagen. Toen kwam ik erachter dat de eerder geïnstalleerde Attachments mod niet zichtbaar was in mijn huidige template en die heb ik veranderd (door de bestanden ook in mijn huidige template te zetten). Nu doet de Attachment mod het wel maar de verjaardagen niet meer. Door alle codes, files en andere dingen kan ik nu haast het bos niet meer zien. :(

Groetjes, Marloes

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 12 sep 2006, 12:33

Controleer jou nieuwe template eens of de birthday regel wel aanwezig is.
Ik weet echter niet welke verjaardagsmod je hebt gebruikt?
Maar het lijkt me dat de template niet correct is bewerkt.

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 12 sep 2006, 13:22

Ik heb alles nagekeken en zag bij een aantal dat een regel miste. Dat heb ik veranderd en opnieuw geupload, maar nog komt er onderin geen regel. Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens mijn attachments kwijt. Die regel staat er niet meer als je een bericht aan het maken bent. Wat is er fout gegaan?

Groetjes, Marloes

Luuk

Bericht door Luuk » 12 sep 2006, 14:54

Heb je de aanpassingen in languages/lang_english/lang_xxx.php ook gedaan in de andere taalmappen, dus in languages/lang_dutch/ en eventueel nog andere?
Afbeelding

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 12 sep 2006, 17:36

Ja, alles wat ik in language- English moest zetten heb ik tegelijkertijd in de map voor Dutch gedaan. Ik snap er niks meer van. Eerst deed alles het en ineens is dan alles weer verkeerd.

Luuk

Bericht door Luuk » 12 sep 2006, 18:21

Dan zou het probleem in index.php moeten zitten aangezien de .tpl bestanden wel kloppen (dat kan ik wèl zien).
Kijk eens in de mod wat je moest veranderen in index.php, en controleer of dit er ook (nog) instaat.
Afbeelding

Gesloten