Move post ipv delete post

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
StriKe

Move post ipv delete post

Bericht door StriKe » 10 sep 2006, 19:13

Hallo,

Ik heb een mod geïnstalleerd die bij het verwijderen van berichten ipv effectief te verwijderen de posting/thread gewoon naar een ander forum verplaatst.

Deze mod:

##############################################################
## MOD Title: Post move instead deleting
## MOD Author: oxpus < webmaster@oxpus.de > (Karsten Ude) http://www.oxpus.de
## MOD Description: This mod will move posts to a hidden forum instead deleting them by an user or mod.
## The admin can alltimes delete and mods if they are allowed to, too.
## MOD Version: 1.0.2

Ik heb alles mooi aangepast/aangevuld in de bestanden maar euhm, hoe stel ik dat ding nu in? ;) Maw: hoe maak ik mijn forum nu wijs dat bij het op delete drukken de postings naar 'forum x' moeten verplaatst worden?

Groeten,
StriKe

Luuk

Bericht door Luuk » 10 sep 2006, 19:47

Kijk eerst eens in je admin paneel bij configuratie. Daar zijn nu 4 opties bijgekomen, hopelijk kom je er dan wijs uit :wink:
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 10 sep 2006, 20:04

Ik zie er slechts twee staan:

Code: Selecteer alles

Forum for deleted posts
This forum will content all posts a user or mod (next option!) have deleted. Enter 0 or nothing at this field to disable this function. 	

Allow Moderators to delete posts
To allow Moderators to delete posts instead moving them say YES to this option. The forum permissions to delete posts will not be changed by this function!
Aangezien die eerste de waarde 0 heeft op dit moment vermoed ik niet dat ik daar zomaar een 'naam van een forum' moet invullen? Waar ergens kan ik die index dan terugvinden?

En vooral: hoe komt het dat ik maar twee bijkomende opties zie staan?

Luuk

Bericht door Luuk » 10 sep 2006, 20:13

Die 2 opties ligt niet aan jouw, ik had een beetje scheef geteld :wink:

Bij die 0 moet het forum_id invullen. Dit vind je door op je forumindex op het forum te klikken, je zit nu in viewforum.php. In de link staat dan viewforum.php?f=X. Die X is het fourm_id. Dit moet je invullen in het admin menu bij die 0 :bier:
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 10 sep 2006, 20:58

Dank voor je reactie; echter ik denk dat er iets nog niet helemaal klopt: als ik een posting verwijder dan wordt die nog steeds effectief verwijderd, niet verplaatst :(

Luuk

Bericht door Luuk » 11 sep 2006, 16:54

Volgens mij wordt ie alleen bij een verwijdering door een mod verplaatst en anders echt verwijderd.

Als je nu

if ($userdata['user_level'] == ADMIN || ($userdata['user_level'] == MOD && $board_config['mod_allow_delete_post'] == 1))
		{
veranderd in

if ($userdata['user_level'] >= ADMIN && $board_config['mod_allow_delete_post'] == 1)
		{
en

if ($userdata['user_level'] == ADMIN || ($userdata['user_level'] == MOD && $board_config['mod_allow_delete_post'] == 1))
in

if ( $userdata['user_level'] >= ADMIN && $board_config['mod_allow_delete_post'] == 1 )
Dat allemaal in includes/functions_post.php, dan zou het ook voor admin's moeten gelden.
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 11 sep 2006, 18:42

Nog altijd worden mijn postings verwijderd ipv verplaatst :(

Luuk

Bericht door Luuk » 11 sep 2006, 19:13

Heb je in het admin paneel wel aangevinkt dat 'verwijderde' posts verplaatst moeten worden?
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 11 sep 2006, 19:35

'k Heb die tweede optie inderdaad op YES staan

Luuk

Bericht door Luuk » 11 sep 2006, 21:22

languages/lang_english/lang_main.php => $lang['Mod_allow_delete_post_explain'] schreef:'To allow Moderators to delete posts instead moving them say YES to this option. The forum permissions to delete posts will not be changed by this function!';
Die moet dus op Nee staan :wink:
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 11 sep 2006, 21:51

Nog steeds geen posts in dat 'verwijderforum' te zien :(

Luuk

Bericht door Luuk » 11 sep 2006, 21:53

Vraag eens aan een moderator om een post te verwijderen, kijken of dat wel werkt. Zo ja, het ligt aan de code die ik gaf, klopt dus niet, zo nee, het ligt aan het script zelf.
Afbeelding

StriKe

Bericht door StriKe » 11 sep 2006, 21:59

Ook dan loopt het blijkbaar fout :(

Denskie War
Contacteer:

Bericht door Denskie War » 13 sep 2006, 09:14

Ik moet je zeggen, ik heb die mod ook gehad en ik kreeg wel de instellingen te zien, en de knop, maar als ik instellingen veranderde accepteerde hij dat niet (na bevestigen sprong het weer terug) en als ik op het plaatje klikt ging hij naar de index page

Gesloten