redirect

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
DeeNice

redirect

Bericht door DeeNice » 10 sep 2006, 01:05

Hey,

Dagen en uren gezocht naar een paar antwoorden ik heb en op gegeven wat van al die mods word ik ook niet wijzer. Dus hoop ik dat jullie mij hier verder kunnen helpen.

Versie: phpBB NL 2.0.21
Style: subVereor
Forum heeft nog geen content en ik heb helemaal niet verandert en geen mods geinstalleerd.
Geintegreerd met dolphin (profief software van boonex.com)

1) Het gaat om de volgende 3 vragen.
Als een member wilt uitloggen wil ik heb redirecten naar mijn eigen index pagina en niet die van phpbb. Hoe creeer ik zo en redirect?

2) Als niet leden op de inlog link drukken moeten zij ook geredirect worden naar mijn eigen inlogpagina. Hoe creeer ik zo en redirect?

Laatste vraag) Als niet leden toch willen posten worden zij geredirect naar het phpbb inlog scherm. ook deze redirect wil ik vervangen door mijn eigen inlog scherm. Hoe doe ik dat?

Verzoek te beantwoorden op het niveau newbie aub niet op het niveau van wizkid. Dus geen ingewikklede mods.

Alvast bedankt voor jullie hulp............

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 10 sep 2006, 07:45

Voor dat tweede moet je deze mod gebruiken, ik weet niet precies of het ook voor uitloggen werkt. (vrij simpele mod)

http://smartor.is-root.com/downloads/sm ... t_v102.zip

DeeNice

Bericht door DeeNice » 10 sep 2006, 10:08

Zoals ik al zei ik ben geen wizkid. ik heb het stukje code vervangen.
maar waar moet ik precies mijn link cq pagina plaatsen waar de redirect naar toe moet gaan?

Luuk

Bericht door Luuk » 10 sep 2006, 19:29

Als je een beetje een php bestand kunt lezen, open login.php

De link naar index.php is index.$phpEx. Niet alles is een link, maar bijvoorbeeld

Code: Selecteer alles

redirect(append_sid("index.$phpEx", true));
wel.
Afbeelding

Gesloten